Mazda CX-3 [1]

Sukces modeli 6. generacji – z technologiami SKYACTIV i stylizacją KODO: Dusza Ruchu.

  • 30 377 zarejestrowanych samochodów*,
  • 30 punktów dealerskich i 15 Autoryzowanych Stacji Obsługi.

Mazda Motor Poland oficjalnie rozpoczęła sprzedaż samochodów w czerwcu 2008. Od tego czasu z autoryzowanych salonów wyjechało na polskie drogi ponad 30 tysięcy Mazd. Największą popularność wśród klientów zdobyły: Mazda6 (10 519 zarejestrowanych egzemplarzy), zaraz za nią Mazda3 (9 489 szt.) i Mazda CX-5 (4 744 szt.).

Cieszy nas przede wszystkim ogromny sukces modeli nowej generacji SKYACTIV Mazdy – to zdecydowanie przełom dla marki w ciągu tych 7 lat. Klienci doceniają piękno stylizacji, rozwiązania techniczne, bogate wyposażenie i wysoką wartość rezydualną naszych samochodów. Przyciągamy też coraz więcej klientów z segmentu premium. Analizując zamówienia przewidujemy w tym roku sprzedaż ok. 9 tysięcy samochodów – podkreśla Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Polska.

2015_cx-5_mazda6_launch_screen

Rejestracje samochodów Mazda w Polsce (01.06.2008 – 31.07.2015 r.)

 

2008 1 760
2009 2 979
2010 3 811
2011 2 527
2012 2 421
2013 4 261
2014 7 552
2015* 5 066
Suma 30 377

 

Rejestracje poszczególnych modeli (01.06.2008 – 31.07.2015 r.)

 

Mazda6 10 519
Mazda3 9 489
CX-5 4 744
Mazda2 2 660
CX-7 1 421
Mazda5 601
CX-9 524
MX-5 358
CX-3 61

 Suma

30 377

Najpopularniejsze wersje wyposażenia 6.generacji modeli Mazdy:

Wersja % sprzedaży
SkyGO 1%
SkyMOTION 15%
SkyENERGY 36%
SkyPASSION 48%

 Najpopularniejsze kolory nadwozia – modele 6. generacji:
Mazda2, Mazda3, Mazda6, Mazda CX-3 i CX-5

% sprzedaży
Soul Red 34%
Jet Black 16%
Aluminium 10%
Meteor Grey 10%
Titanium Flash 11%
Snowflake White Pearl 12%

 * od czerwca 2008 r. do końca lipca 2015 r.

** od stycznia do końca lipca 2015

Zobacz również:   25 lat od zakończenia produkcji samochodów ŠKODA z silnikiem umieszczonym z tyłu

Leave a Reply