Sukces modeli 6. generacji – z technologiami SKYACTIV i stylizacją KODO: Dusza Ruchu.
- 30 377 zarejestrowanych samochodów*,
- 30 punktów dealerskich i 15 Autoryzowanych Stacji Obsługi.
Mazda Motor Poland oficjalnie rozpoczęła sprzedaż samochodów w czerwcu 2008. Od tego czasu z autoryzowanych salonów wyjechało na polskie drogi ponad 30 tysięcy Mazd. Największą popularność wśród klientów zdobyły: Mazda6 (10 519 zarejestrowanych egzemplarzy), zaraz za nią Mazda3 (9 489 szt.) i Mazda CX-5 (4 744 szt.).
„Cieszy nas przede wszystkim ogromny sukces modeli nowej generacji SKYACTIV Mazdy – to zdecydowanie przełom dla marki w ciągu tych 7 lat. Klienci doceniają piękno stylizacji, rozwiązania techniczne, bogate wyposażenie i wysoką wartość rezydualną naszych samochodów. Przyciągamy też coraz więcej klientów z segmentu premium. Analizując zamówienia przewidujemy w tym roku sprzedaż ok. 9 tysięcy samochodów – podkreśla Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Polska.
Rejestracje samochodów Mazda w Polsce (01.06.2008 – 31.07.2015 r.)
2008 | 1 760 |
2009 | 2 979 |
2010 | 3 811 |
2011 | 2 527 |
2012 | 2 421 |
2013 | 4 261 |
2014 | 7 552 |
2015* | 5 066 |
Suma | 30 377 |
Rejestracje poszczególnych modeli (01.06.2008 – 31.07.2015 r.)
Najpopularniejsze wersje wyposażenia 6.generacji modeli Mazdy: |
|||||||||||||||||||||
Wersja | % sprzedaży | ||||||||||||||||||||
SkyGO | 1% | ||||||||||||||||||||
SkyMOTION | 15% | ||||||||||||||||||||
SkyENERGY | 36% | ||||||||||||||||||||
SkyPASSION | 48% |
Najpopularniejsze kolory nadwozia – modele 6. generacji:
Mazda2, Mazda3, Mazda6, Mazda CX-3 i CX-5
% sprzedaży | |
Soul Red | 34% |
Jet Black | 16% |
Aluminium | 10% |
Meteor Grey | 10% |
Titanium Flash | 11% |
Snowflake White Pearl | 12% |
* od czerwca 2008 r. do końca lipca 2015 r.
** od stycznia do końca lipca 2015