Co się zmieniło w Alfie Romeo Giulietta MY2016 ?

Wczoraj odbyła się prapremiera odświeżonej Giulietty na rok 2016. Chcesz wiedzieć co się zmieniło? Przygotowaliśmy Wam w punktach zmiany

  • Stylistyka Giulietty MY 2016 nawiązuje do modelu Giulia:
    • grill o strukturze plastra miodu,
    • nowy przedni zderzak, który swoim kształtem przywodzi na myśl legendarną trójlistną koniczynę,
    • odnowione logo,
    • polerowane obramowania przednich reflektorów,
    • nowa gama felg i końcówek rur wydechowych.

Alfa Romeo Gulietta MY 2016012

  • Nowy poziom wyposażenia wersji topowej Giulietta Veloce (najbardziej sportowa wersja w gamie),
    • zderzaki z profilami w kolorze czerwieni Alfa,
    • wykończenie przednich reflektorów w stylistyce włókna węglowego,
    • nowe sportowe siedzenia obite skórą oraz tkaniną Alcantra ze zintegrowanymi zagłówkami ozdobionymi kontrastującym czerwonym przeszyciem z napisem „Alfa Romeo”,
    • „spłaszczone od dołu” obite skórą koło kierownicy,
    • wykończenie ‘Carbon’ panelu deski rozdzielczej i paneli drzwi,
    • specjalne szare matowe dodatki wewnątrz samochodu.

Alfa Romeo Gulietta MY 2016005

  • Wersja Giulietta, jak i Giulietta Super również będą miały sportową stylistykę:
    • W przypadku tej pierwszej są to fotele obite szarą i czarną tkaniną, jedyną w swym rodzaju matową czarną deskę rozdzielczą, obite skórą koło kierownicy oraz nowe czarne wstawki na tunelu środkowym i na uchwytach drzwi.
    • Giulietta Super z nowym szarym emblematem Alfa Romeo oraz fotelami obitymi tkaniną w nowym firmowym kolorze czarnym „Cannelloni”.
    • W obu tych wersjach na życzenie dostępne są najwyższej klasy fotele ze skórzaną tapicerką.

Alfa Romeo Gulietta MY 2016002

  • Silniki:
    • Nowe 1.6 JTDm o mocy 120 KM z automatyczną skrzynią Alfa TCT 
    • 1.4 Turbo Benzyna 120 KM,
    • 1.4 Turbo Multiair 150 KM,
    • 1.4 Turbo Multiair 170 KM TCT,
    • 1750 Turbo Benzyna 240 KM TCT,
    • 1.6 JTDm 120 KM z manualna skrzynią biegów lub TCT,
    • 2.0 JTDm 150 KM,
    • 2.0 JTDm 175 KM TCT.

 

Alfa Romeo Gulietta MY 2016010

  • System Uconnect z nowymi usługami LIVE
    • z 5-calowym lub 6,5-calowym ekranem dotykowym
    • umieszczony w centralnej części tablicy rozdzielczej Giulietty
    • Bluetooth,
    • gniazdo Aux-in,
    • port USB,
    • komunikaty głosowe,
    • czytnik SMS-ów,
    • radio DAB
    • obsługa smartfonów po wgraniu do smartfonu darmowej aplikacji z App Store lub Google Play Store, Uconnect LIVE
      • umożliwia słuchanie muzyki z serwisów muzycznych Deezer i TuneIn,
      • śledzenie na bieżąco wiadomości ze świata dzięki Reutersowi,
      • podłączenie nawigacji z TomTom LIVE,
      • pozostawanie w kontakcie ze znajomymi z Facebooka i Twittera.
    • w Uconnect LIVE 6,5-calowym ekranem dotykowym obejmują funkcje nawigacji satelitarnej z mapami 3D zawierające widoki z lotu ptaka, progresywne przekazywanie instrukcji dotyczących trasy oraz funkcję „One Step Voice Entry Destination” do łatwego wprowadzania adresu miejsca docelowego przy pomocy komend głosowych.
Zobacz również:   Fordy EcoBoost Hybrid dostępne teraz z siedmiostopniową skrzynią automatyczną

Alfa Romeo Gulietta MY 2016020

Nowy pozycja na liście drugiej generacji silników MultiJet turbodiesel, 1,6 litrowy silnik Giulietty o maksymalnej mocy na poziomie 120 KM przy 3750 obr./min został wyposażony w turbosprężarkę o małych rozmiarach, która dostarcza najwyższego w swojej kasie momentu obrotowego (320 Nm przy 1750 obr./min), co zapewnia najwyższy poziom elastyczności. Szczególną cechą silnika 1.6 JTDm jest, z pewnością, układ wtrysku paliwa Common Rail trzeciej generacji wykorzystujący innowacyjne wtryskiwacze oraz zrównoważone serwozawory hydrauliczne w celu bardzo precyzyjnego sterowania ilością paliwa wtryskiwanego do komory spalania z zachowaniem wyjątkowo szybkiej i elastycznej kolejności wtryskiwania.

Automatyczna skrzynia biegów Alfa TCT, teraz także w zestawieniu z silnikiem 1.6 JTDm 120 KM, może pracować w trybie w pełni automatycznym lub sekwencyjnym. Biegi są zmieniane poprzez manualne przesuwanie przez kierowcę „w górę” i „w dół” precyzyjnego i ergonomicznego drążka zmiany biegów. Alternatywnie można wykorzystać do tego celu manetki do sterowania skrzynią biegów umieszczone przy kole kierowniczym. Selektor Alfa DNA można wykorzystywać również do kontroli dynamicznej zachowania samochodu poprzez oddziaływanie na moment obrotowy silnika, hamulce z funkcją Pre-fill, logikę zmiany biegów w skrzyni TCT, reakcję na pedał gazu, system stabilizacji toru jazdy (ESR), samoblokujący mechanizm różnicowy Alfa Q2 oraz system kontroli trakcji (ASR). Kierowca może aktywować jeden z trzech trybów jazdy zależnie od warunków drogowych i własnego stylu jazdy.

Zapraszamy do zapoznania się z danymi technicznymi. 

Leave a Reply