Co wybierają klienci Renault

Renault Clio Grandtour GT fot. Piotr Majka

W 2017 roku w Polsce zarejestrowano 28 023 samochody osobowe Renault.

Klienci chętnie korzystają z oferowanych przez auta tej marki rozwiązań technologicznych, ważny jest dla nich także nowoczesny design  czy wyposażenie – często decydują się na dwukolorowe nadwozie czy panoramiczny szklany dach. Jakie jeszcze mają preferencje?

Użyteczne technologie ułatwiające życie

Od 120 lat Renault nieustannie dąży do spełniania oczekiwań klientów. Klienci Renault w Polsce chętnie decydują się na przydatne rozwiązania technologiczne w aucie. Dla wielu osób bardzo ważne jest pozostawanie online – przykładowo połowa nabywców Megane i  Kadjara wybiera system R-Link, czyli wbudowany w deskę rozdzielczą tablet z nawigacją, radiem DAB i usługami online.

Renault Megane GrandCoupe fot. Piotr Majka

Klienci cenią sobie również wygodny dostęp do samochodu, dlatego 70% właścicieli Renault Captur decyduje się na kartę Hands Free, która umożliwia otworzenie auta bez używania kluczyka, a 30% nabywców Renault Talisman wybiera możliwość otwierania bagażnika ruchem stopy pod zderzakiem.

Renault Kadjar 1,2 TCe 130 Intens fot. Jakub Baltyn

Inne popularne rozwiązania to m.in. ułatwiający parkowanie system Easy Parking Assist (decyduje się na niego 45% osób nabywających Renault Kadjar) czy technologia 4CONTROL, która zapewnia wyjątkową przyjemność prowadzenia i idealne trzymanie się drogi (wybrało ją 41% nabywców Renault Talisman).

Renault Talisman 1.6 dCi 160 EDC Intens fot. Piotr Majka

Mój własny design i bogate wyposażenie

Ciepły, zmysłowy design to cecha wspólna dla wszystkich samochodów Renault. Jednocześnie klienci marki chętnie dopasowują auta do swoich preferencji. Aż 80% nabywców Renault Scenic i Renault Captur wybiera nadwozie dwukolorowe. Jednym z najpopularniejszych kolorów lakieru jest natomiast czerwony flamme, na który decyduje się 37% nowych właścicieli Renault Kadjar i blisko co trzeci nabywca Renault Clio.

Renault Grand Scenic fot. Piotr Majka

Dla klientów marki ważny jest nie tylko wygląd samochodu, lecz także bogate wyposażenie. Dlatego połowa kupujących Renault Clio wybiera wersję Limited, wyposażoną w kamerę cofania, klimatyzację, nawigację i 16-calowe felgi.

Dla nabywców Renault Espace znaczenie ma także możliwość przewozu większej liczby osób – na wersję z siedmioma miejscami decyduje się aż 75% klientów. W przypadku Renault Espace, a także Koleosa bardzo popularny okazuje się przeszklony dach. Takie udogodnienie wybiera odpowiednio połowa i 71% nabywców.

Zobacz również:   Mercedes Maybach Klasy S - przed premierą w Genewie
Renault Espace 1,6 dci 160 KM
Renault Espace dci 160 EDC Initiale Paris fot. Maciej Kukiełka

Auta dopasowane do potrzeb

Wielu klientów, które kupują Renault Megane, potrzebuje praktycznego auta: wersję Grandtour, czyli przestronne kombi, wybrało 43% osób. Popularna jest jednak również wersja Megane GrandCoupé (sedan), na którą zdecydowało się 20% nabywców, a także wersje usportowione: GT i GT Line (20% sprzedaży).

Renault Megane GT fot. Piotr Majka

Najpopularniejsze spośród modeli marki Renault Clio w wersji Grandtour wybrał natomiast
co czwarty klient. Sprzedano również wiele egzemplarzy wersji pięciodrzwiowej – duży wpływ na korzystne statystyki miał kontrakt z firmą Traficar, oferującą usługę wypożyczenia auta na minuty.

Leave a Reply