Partnerstwo FIATA z organizacją (RED) trwa. Nowy Fiat (Tipo)RED  i nowy Fiat (Panda)RED wkrótce dołączą do rodziny (500)RED wprowadzonej na rynek we wrześniu ubiegłego roku.

FIAT kontynuuje swój kurs w kierunku zrównoważonego rozwoju w ramach społecznego zaangażowania i  przyczynienia się do lepszej przyszłości, zacieśniając współpracę z (RED), organizacją, która od 15 lat walczy z pandemiami na całym świecie.

FIAT interpretuje, reprezentuje i wyraża na świecie wartości „włoskiego dolce vita”, a walka z pandemiami jest spójna z tą wartością. Jednakże w dobie COVID trudno mówić o „dolce vita”. Dzisiaj partnerstwo FIATA i (RED) jest jeszcze silniejsze, a dzięki rozszerzonej gamie (FIAT)RED zwielokrotnione będą również możliwości rozpowszechniania przesłania o wspólnym zaangażowaniu społecznym i aktywnym uczestnictwie w kreowaniu lepszej przyszłości.
W ramach walki z pandemią, FIAT oferuje w samochodzie szereg rozwiązań, które pomogą utrzymać auto w czystości:

  • Modele (FIAT)RED są wyposażone w filtr kabinowy układu klimatyzacji, poddany bardzo skutecznemu działaniu substancji biobójczej  (>99,9% w trakcie powlekania) przeciwko bakteriom, zapobiegający ponownej aerozolizacji w kabinie
  • Kierownica i fotele, powierzchnie mające częsty kontakt z ciałem, zostały również poddane działaniu środka biobójczego o wysokiej skuteczności (do 99,9% w zależności od komponentów) w walce z wirusami i bakteriami
  • Zestaw powitalny – specjalnie zaprojektowany dozownik na żel antybakteryjny i dedykowana obudowa kluczyka  – stanowi dodatkowy akcent personalizacji.

(Tipo)RED i Tipo Cross Kombi

(Tipo)RED bazuje na nowym nadwoziu Cross Kombi i jest dostępne również w wersji Hatchback. Nowy model (RED) jest natychmiast rozpoznawalny, dzięki logo (RED) umieszczonemu na słupkach B i kolorowi Czerwony Passione, z lusterkami w kolorze nadwozia. (Tipo)RED jest dostępne również w kolorze Szarym Colosseo, Białym Gelato i Czarnym Cinema z czerwonymi lusterkami. Zrównoważony rozwój tkwi w szczegółach. Siedzenia są wykonane z włókna SEAQUAL® MARINE PLASTIC i są ozdobione  monogramem FIAT oraz czerwonymi przeszyciami. SEAQUAL® MARINE PLASTIC to nowy, zrównoważony, w pełni identyfikowalny surowiec SEAQUAL INITIATIVE, który jest wytwarzany z odpadów morskich. SEAQUAL® MARINE PLASTIC jest wykonany w 100% z tworzyw sztucznych odzyskanych z dna morskiego.

Gama Tipo wbogaca się o nowe nadwozie Cross Kombi, zaprojektowane z myślą o zaspokojeniu potrzeb rodzin poszukujących samochodu z większą przestrzenią. Pojemność bagażnika wzrasta o 110 dm3 w porównaniu z wersją Cross Hatchback, czyli praktycznie o jedną dodatkową walizkę, i osiąga 550 dm3.

W nowym nadwoziu Cross Kombi zastosowano te same elementy stylistyczne, co w wersji Hatchback: eleganckie wykończenia przedniego grilla, detale ze szczotkowanego chromu (jak klamki zewnętrzne, relingi dachowe, zewnętrzne listwy progowe, wykończenia dolnej części przedniego grilla i ramek świateł przeciwmgielnych) oraz lusterka boczne w kolorze nadwozia. Samochód wyposażony jest również w czarne, matowe, 17-calowe felgi aluminiowe z diamentowym szlifem oraz przednie reflektory i światła tylne Full LED.

Nowa gama Tipo obejmuje  4 poziomy wyposażenia (Tipo, City Life, City Cross i Cross) z nowymi elementami oferowanymi w standardzie i jest dostępna z nadwoziem typu Hatchback i Kombi, dostępnymi również jako Cross. Ponadto, gama została opracowana także z myślą o Klientach, którzy poszukują przestrzeni i wszechstronności, ale nie chcą rezygnować ze stylu. Miłośnicy aktywnego spędzania czasu potrzebują przestrzeni, aby zapakować swój sprzęt lub po prostu podróżować komfortowo z rodziną lub przyjaciółmi.

Nowa (Panda)RED
Nowa (Panda)RED bazuje na wersji City Cross, a jej nadwozie i wnętrze wyróżniają te same charakterystyczne elementy, co w przypadku Tipo (paleta kolorów, emblematy i tapicerka). Fiat Panda, który w liczbie około 8 milionów sztuk trafił dotychczas do klientów,  jest liderem rynku we Włoszech i, wraz z Fiatem 500, liderem segmentu w Europie, a teraz przesłanie (RED) dotrze do każdego pasjonata tego kultowego modelu. Panda staje się wyjątkowym ambasadorem partnerskiej współpracy z (RED) oraz społecznego zaangażowania marki. (Panda)RED jest wyposażona w silnik hybrydowy, aby podkreślić zaangażowanie w zrównoważoną mobilność miejską, bardziej dbającą o środowisko.

Zobacz również:   Volvo XC90 Kobiecym Samochodem Roku 2015

Nowy Fiat (500)RED
Nowy Fiat (500)RED został wzbogacony o wyjątkowy, przydatny w codziennym życiu element wyposażenia  – „schowek z funkcją sterylizacji lampą UV-C ” („Sanitizing Glove Box”). Jest to nowy system, w którym zastosowano lampę UV-C. Według badań laboratoryjnych, promieniowanie UV-C w ciągu 1 sekundy i z odległości 2 cm skutecznie zabija ponad 99% wirusów i bakterii na powierzchni przedmiotów. Lampa UV-C umieszczona jest w schowku w desce rozdzielczej i pomaga zdezynfekować powierzchnię smartfona, kluczy do domu i innych drobnych przedmiotów codziennego użytku. Niebieska kontrolka umieszczona na schowku i sygnał dźwiękowy informują o zakończeniu 3-minutowego cyklu dezynfekcji. Jak zawsze, FIAT oferuje proste, ale innowacyjne i przydatne rozwiązania. „Chroń planetę i jej mieszkańców” – maksyma nowego Fiata 500 zainspirowała inżynierów do opracowania innowacyjnego rozwiązania.

500X MY22 jest teraz jeszcze bardziej w stylu 500! W całej gamie 500X przód odświeżono, dzięki zastosowaniu nowego logo „500″, natomiast z tyłu umieszczono logo z napisem „FIAT”. Dwa elementy stylistyczne, które czynią 500X jeszcze bardziej nowoczesnym, są ukłonem w stronę designu i charakteru nowego, elektrycznego Fiata 500. 500X MY22 będzie dostępny w wersjach wyposażenia Cult, Club, Cross i Sport oraz w dwóch rodzajach nadwozia: Hatchback i Dolcevita – wersja z miękkim dachem. Zamówienia nowego Fiata (500)RED ze schowkiem z funkcją sterylizacji lampą UV-C oraz nowej (Panda)RED zostaną otwarte już w styczniu 2022. Natomiast zamówienia nowej gamy Tipo i 500X zostaną otwarte w lutym 2022.

(RED)
​​(RED), organizacja nazwana od koloru alarmowego, została założona przez Bono i Bobby’ego Shrivera w 2006 roku, aby przemienić firmy w armię do walki z pandemią AIDS. Dziś ta sama armia firm walczy również z poważnym zagrożeniem, jakim jest COVID-19 i jego niszczycielskim wpływem na najbardziej narażone na chorobę społeczności świata, dając wyraz potrzebie prawdziwie globalnej reakcji.

(RED) współpracuje z najbardziej kultowymi markami i osobistościami, aby realizować cele (RED), z których dochód przeznaczony jest dla Global Fund, jednej z największych na świecie fundacji zajmującej się zdrowiem. Do Partnerów (RED) należą: Amazon, Anova Culinary, Apple, Balmain, Bank of America, Beats by Dr. Dre, Buffalo Games, Claro, eos, Girl Skateboards, The Honey Pot Co., Louis Vuitton, Mavin Records, Montblanc, Primark, Salesforce, Starbucks, Stellantis, Telcel, Therabody, TRUFF, U-Mask i Vespa. Do wspierających (RED) należą: Merck i Roche. Do tej pory organizacja (RED) wygenerowała dla Globalnego Funduszu prawie 700 milionów dolarów, pomagając ponad 220 milionom ludzi. Pieniądze zebrane przez Partnerów i kampanie (RED) są przeznaczane bezpośrednio na wzmocnienie systemów opieki zdrowotnej i wsparcie programów ratujących życie w społecznościach, w których pandemie uderzają najmocniej.

Leave a Reply