Kia Motors Corporation oficjalnym dostawcą samochodów podczas UEFA EURO 2016™

 Kia Motors Corporation oficjalnym dostawcą samochodów podczas UEFA EURO 2016™

31 maja 2016 roku na stadionie Saint-Denis we Francji odbyła się ceremonia podczas, której w związku z nadchodzącymi mistrzostwami Europy w piłce nożnej, Kia Motors Corporation przekazała flotę oficjalnych pojazdów na potrzeby UEFA (Unia Europejskich Związków Piłkarskich).

Jako oficjalny sponsor odbywającej się co cztery lata imprezy, Kia Motors dostarcza 447 pojazdów na cele transportowe narodowych drużyn piłkarskich, zespołów sędziowskich, działaczy, delegatów UEFA oraz zaproszonych VIP’ów w trakcie UEFA EURO 2016™. W uroczystości na stadionie Saint-Denis wzięło udział ponad 80 delegatów koreańskiego koncernu oraz federacji UEFA.

Landscape

Kia Motors dostarczyła wszystkie samochody zgodnie ze zgłoszonym  zapotrzebowaniem Komitetu Organizacyjnego. Wśród 447 przekazanych pojazdów znalazły się takie modele jak: Sportage, Optima, Sorento, Carens, cee’d oraz Soul. Cała akcja ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki Kia na scenie europejskiej – także poprzez liczne reklamy w czasie eventów UEFA EURO 2016™ oraz bilbordy podczas eliminacyjnych i mistrzowskich meczów piłkarskich.

Podczas prezentacji pojazdów Kia, dyrektor marketingu UEFA Events SA, Guy-Laurent Epstein powiedział: „Dzięki partnerstwu z Kia Motors już od roku 2008, UEFA European Championship nabrały ogromnego znaczenia i zaliczają się obecnie do największych wydarzeń sportowych na świecie. Jesteśmy wdzięczni za udzielane nam wsparcie.”             I dalej: ”Podobnie jak my, Kia Motors zmierza do doskonałości we wszystkim, czego się podejmuje. Dowodem na to jest znakomita flota udostępnianych nam pojazdów, które zapewnią sprawność naszych działań za sprawą niezawodnej mobilności. W związku  z tym mamy nadzieję, że wsparcie dla UEFA European Championship przełoży się w sposób wymierny na wzrost sprzedaży Kia i wzmocnienie wartości rynkowej tej marki.”

Swój komentarz dodał Yong-Won (Bryan) Cho, wiceprezydent Overseas Marketing Group w Kia Motors Corporation: „Europejskie mistrzostwa UEFA European Championship to jeden z  najważniejszych turniejów futbolowych świata z  milionami kibiców. Chyba wszyscy w Kia możemy mówić o ekscytacji z zaangażowania w tak masowej imprezie sportowej, która dla ludzi w wielu krajach świata oznacza zbliżenie do marki Kia i pomoc w zrozumieniu naszych wartości jako producenta samochodów dla osób młodych duchem, niezależnie od wieku.”

Zobacz również:   Audi zaprezentowało model A8 w rozmiarze XXL

Kia Motors uważa sponsoring piłki nożnej za istotny element strategii marketingowej oraz skuteczną metodę komunikacji ze swoimi klientami, ponieważ wspólna pasja do futbolu znakomicie sprzyja budowie trwałych więzi emocjonalnych. Jest to także doskonały sposób na utrwalenie wizerunku Kia jako marki przybliżającej ten najpopularniejszy sport do fanów piłki nożnej na całym świecie.

Kia Euro 2016

Poza przekazaniem floty pojazdów na potrzeby UEFA EURO 2016™ Kia, jako oficjalny sponsor rozgrywek piłkarskich UEFA EURO 2016™, prowadzi dodatkowo szereg różnego rodzaju akcji promocyjnych. Zgodnie z podpisaną umową Kia otrzymała najważniejsze prawa sponsorskie na wszystkich imprezach UEFA EURO 2016™, w tym prawo wykorzystywania logotypów, emblematów i firmowego oznakowania na stadionach piłkarskich. Marka będzie widoczna na biletach, w zakładce Euro 2016 na oficjalnej stronie internetowej UEFA  i wydarzeniach poprzedzających mistrzostwa.

W ramach umowy Kia otrzymała także prawa do organizowania promocji z biletami na mecze oraz do tworzenia produktów z wykorzystaniem łączonego logo Kia i UEFA. Na stworzonym kilka lat temu przez Kia Motors Polska, popularnym portalu społecznościowym Facebook fanpage Kocham Football (ponad 1 166 000 fanów) prowadzone są konkursy i uruchamiane aplikacje, w których można wygrać bilety na mecze.

Lokalnie Kia Motors Polska prowadzić będzie w mediach kampanie przygotowaną przez  centralę w Korei oraz agencję Innocean Worldwide. Zaplanowana kampania jest zdecydowanie wizerunkowa. Jej celem jest podkreślenie związku Kia z kolejnymi już Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej oraz wspólne przeżywanie emocji podczas kibicowania. W kampanii, która wystartuje 10 czerwca i trwać będzie do końca Mistrzostw promowany będzie najnowszy SUV Kia Sportage oraz #HEARTOFTHEGAME. Media zakupione zostały przez dom mediowy Havas Media, a głównym kanałem będzie TV i pozycjonowanie przy meczach.

Wszystkich kibiców i fanów piłki nożnej zapraszamy do śledzenia fanpage Kocham Football http://www.facebook.com/KochamFootball gdzie zamieszczane są na bieżąco wszystkie informacje.

www.kia.com

Materiał edytowany przez: Joanna Szwalikowska

Leave a Reply