Web

  • Hyundai Motor na 39. miejscu w tegorocznym rankingu Interbrand
  • Hyundai siódmą, największą marką motoryzacyjną
  • Wartość marki Hyundai wzrasta do 11,3 mld $

Hyundai Motor zajmuje aktualnie 39. miejsce w zestawieniu największych, globalnych marek, opracowanym przez specjalistów z Interbrand.

Hyundai Intrado

Marka odnotowała 8,5% wzrost wartości w porównaniu do roku ubiegłego, a jej wartość wynosi aktualnie 11,3 mld $. Jednocześnie Hyundai jest siódmą, co do wielkości marką w branży motoryzacyjnej.

W ciągu ostatniej dekady wartość Hyundai Motor wzrosła o ponad 7 mld $. W tym czasie marka awansowała w zestawieniu o 36 miejsc wzmacniając swoją pozycję wśród największych i najbardziej rozpoznawalnych marek.
Okres intensywnych zmian wypełniony nowoczesnymi i emocjonalnymi programami marketingowymi wpłynął znacząco na wzmocnienie świadomości marki. Globalne działania w obszarach kultury, sportu, CSR, a także stałe podnoszenie jakości produktów, konsekwentnie budują pozytywne relacje Hyundaia z Klientami.

Santa Cruz Crossover Truck Concept

“Pomimo niesłychanie silnej konkurencji w branży, Hyundaiowi udało się umocnić swoją obecność na świecie dzięki stale unowocześnianym produktom i aktywnościom przybliżającym markę Klientom.  Niezmienne dążenie do wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom Klientów na zróżnicowanych rykach stawia Hyundaia w pozycji prawdziwie światowego producenta samochodów.” – powiedział z uznaniem Mike Rocha, Dyrektor ds. Wyceny w Interbrand.

Hyundai Tucson
Hyundai w rankingach Interbrand 

Rok

Miejsce w ogólnym zestawieniu

Wartość marki ($mld)

2015

39

11.3

2014

40

10.4

2013

43

9.0

2012

53

7.5

2011

61

6.0

2010

65

5.0

2009

69

4.6

2008

72

4.8

2007

72

4.5

2006

75

4.1

 10 największych marek motoryzacyjnych

Miejsce

Marka

Wartość marki ($mld)

1

Toyota

49.0

2

BMW

37.2

3

Mercedes-Benz

36.7

4

Honda

22.9

5

VW

12.5

6

Ford

11.5

7

Hyundai

11.3

8

Audi

10.3

9

Nissan

9.0

10

Porsche

8.0

Ranking Interbrand powstaje w oparciu o wynik finansowy, prowadzone działania marketingowe, a także odzwierciedla potencjalny zysk marki.

Zobacz również:   Klasa X - luksusowy pick-up Mercedesa

Dodaj komentarz