Producenci samochodów często wprowadzają subtelne zmiany w swoich samochodach, w zależności od rynków, na których są sprzedawane. Jak się okazuje dotyczy to nawet supersamochodów. McLaren Senna w poza Europą otrzymał podwójny wydech zamiast trzech końcówek w wersji europejskiej.
Podstawowym wytłumaczeniem jest fakt, że w Europie obowiązują rygorystyczne przepisy dotyczące hałasu, których, zarówno w Stanach Zjednoczonych jak i reszcie świata nie ma. McLaren Senna został więc zaprojektowany tak, aby środkowa końcówka wydechu utrzymywała niski poziom hałasu przy niskich obrotach silnika, natomiast dwa zewnętrze będą brzmiały z „pełną parą” przy wyższych.
W skrócie, modele Senna sprzedawane poza Europą będą głośniejsze. Dużej części osób zestaw z trzema końcówkami może wydawać się ciekawszy, ale chyba lepszym wyborem byłby brak ograniczeń.
Zupełnym przeciwieństwem tego zestawu jest Honda Civic, której potrójny wydech działa w odwrotny sposób. Głośna środkowa końcówka hałasuje, gdy jedziemy z niewielką prędkością, a cichsze, zewnętrzne służą do komfortowego i cichego podróżowania po autostradzie.