Nissan zwiększa ilość punktów sprzedaży samochodów elektrycznych

Nissan, lider sprzedaży samochodów elektrycznych postanowił zwiększyć ilość salonów dealerskich uprawnionych do sprzedaży samochodów bezemisyjnych w Polsce. Do dotychczasowych trzech salonów (Zaborowskiego w Warszawie, PGD w Krakowie i PGD w Sosnowcu) dołączyło kolejnych pięć: ABT Autoniss w Lublinie, JM Mazur w Wałbrzychu, Mad Mobil w Rybniku, Polmotor w Szczecinie oraz Wasilewski w Ełku. Tym samym sieć sprzedaży liczy już osiem lokalizacji, a Nissan planuje jeszcze w tym roku dalszą ekspansję samochodów elektrycznych w Polsce. Dzięki rozszerzeniu sprzedaży modeli LEAF i e-NV200 o nowe lokalizacje zwiększy się również liczba dostępnych w kraju ładowarek do samochodów elektrycznych, ponieważ w każdym z punktów zainstalowano ładowarki naścienne.

 Nissan env200 (2)

Powiększenie ilości punktów sprzedaży aut elektrycznych zbiegło się w czasie z inauguracją na naszym rynku Nissana LEAF z nowym, znacznie wydajniejszym akumulatorem o pojemności 30 kWh. Zapewnia on zwiększony o 26% zasięg – do 250 km na jednym ładowaniu – czym Nissan wyprzedza wszystkich konkurentów w swoim segmencie. Nissan jest tak przekonany o wydajności i niezawodności nowego akumulatora 30 kWh, że zdecydował się objąć go gwarancją na 8 lat lub 160 000 km przebiegu.

 Nissan Leaf (4)

Nissan to pierwszy producent, oferujący elektryczne pojazdy na masową skalę, wprowadzając na rynek w 2010 roku stuprocentowo elektrycznego Nissana LEAF. Model ten jest on najchętniej kupowanym samochodem o napędzie elektrycznym na świecie. Po drogach całego świata jeździ już ponad 220 000 elektrycznych Nissanów LEAF i dostawczych e‑NV200.

Zobacz również:   Toyota na zakupach

Leave a Reply