Nowe Audi A4 B9

A4B9006

Stylistyka zewnętrzna i karoseria
– Sportowe proporcje i sportowa elegancja
– Długość 4,73 m, rozstaw osi 2,82 m, szerokość 1,84 m, wysokość 1,43 m
– Opcjonalne reflektory diodowe lub reflektory diodowe Matrix, z kierunkowskazami ze zdynamizowanym sposobem sygnalizowania
– Lekka karoseria: ciężar w porównaniu do poprzednika zmniejszył się nawet o 15 kg
– Najlepsze w swojej klasie wartości oporu powietrza: współczynnik Cw 0,23 – wersja Limousine, Cw 0,26 – wersja Avant, aeroakustyka zapewniająca doskonałą ciszę we wnętrzu pojazdu

A4B9003

Wnętrze
– Najdłuższe wśród konkurentów w tej klasie wnętrze
– Avant z bagażnikiem o pojemności 505 l
– Avant z elektrycznie przesuwaną osłoną przestrzeni bagażowej w wyposażeniu seryjnym
– Całkowicie nowa deska rozdzielcza, nowe kolory i materiały, wrażenie dużej przestrzeni, diodowe oświetlenie wnętrza w wyposażeniu seryjnym, doskonała jakość wykończenia
– Najbogatsza w segmencie premium oferta foteli o lekkiej konstrukcji
– Automatyczna klimatyzacja z nowym panelem obsługi
– Opcjonalne pakiety diodowego oświetlenia wnętrza, z oświetleniem Ambiente z możliwością wyboru koloru

A4B9008

Obsługa
– Na życzenie wyświetlacz informacji na szybie przed kierowcą head-up oraz Audi virtual cockpit
– Opracowana na nowo koncepcja obsługi MMI z funkcją swobodnego wyszukiwania tekstowego
– Obsługa także za pomocą kierownicy wielofunkcyjnej i sterowania głosem

A4B9005

Infotainment i Audi connect
– Opcjonalny, najbardziej zaawansowany system infotainment MMI Navigation plus z polem dotykowym MMI touch i monitorem MMI o przekątnej 8,3 cala, usługi Audi connect, możliwość transmisji danych w standardzie LTE i punkt dostępu do Internetu Wi-Fi Hotspot (WLAN)
– Na życzenie Audi phone box z możliwością indukcyjnego ładowania telefonów komórkowych
– Wiele nowych usług Audi connect, w tym funkcja zdalnego sterowania wieloma z nich za pomocą aplikacji w smartfonie, umożliwiającej obsługę i kontrolę pojazdu
– Audi smartphone interface do integrowania smartfonów posiadających system operacyjny Apple lub Android z systemami samochodu
– Sprzęt muzyczny Bang & Olufsen Sound System z innowacyjnym dźwiękiem 3D i Audi Tablet w opcji Rear Seat Entertainment – system zapewniającego rozrywkę pasażerom tylnego rzędu siedzeń

A4B9002
Silniki
– Na początek trzy silniki TFSI i cztery TDI, moc od 110 kW (150 KM) do 200 kW (272 KM), nawet o 25 procent więcej mocy
– Redukcja zużycia paliwa nawet o 21 procent, nowy rekord – Audi A4 2.0 TDI ultra spala zaledwie 3,7 l oleju napędowego na 100 km (95 g CO2 na km)
– Wydajny silnik 3.0 TDI w dwóch wariantach mocy
– Oszczędna jednostka 1.4 TFSI, zużywająca jedynie 4,9 l benzyny na 100 km (114 g CO2 na km)
– Nowa koncepcja spalania w jednostce 2.0 TFSI ultra o mocy 140 kW, skutkująca zużyciem zaledwie 4,8 l paliwa na 100 km (109 g CO2 na km)
– A4 Avant g-tron z możliwością wykorzystania Audi e-gazu, wytwarzanego z zachowaniem zasad równowagi środowiskowej

Zobacz również:   Nowe Audi A6 (2018-) marka z Ingolstadt stawia na totalną cyfryzację

A4B9009

Układ przeniesienia napędu
– S tronic, tiptronic i manualna skrzynia biegów, wszystkie nowej generacji, S tronic po raz pierwszy w A4 z napędem na przednią oś, obie przekładnie automatyczne z funkcją wolnego biegu
– Napęd na przednią oś lub stały napęd na cztery koła quattro, selektywny rozkład momentów napędowych na poszczególne koła

A4B9007

Podwozie
– Lekkie, pięciowahaczowe zawieszenie przedniej i tylnej osi, wyraźne zwiększenie komfortu jazdy przy podkreślonym sportowym charakterze pojazdu
– Elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego, na życzenie z dynamicznym układem kierowniczym
– System wyboru dynamiki jazdy Audi drive select w modelach o mocy powyżej 140 kW (190 KM) jako element wyposażenia seryjnego, opcjonalnie dostępne podwozie z systemem kontroli sztywności zawieszenia

A4B9004

Systemy wsparcia kierowcy i bezpieczeństwo
– Korzystający z radaru tempomat z automatyczną regulacją odległości między poruszającymi się pojazdami adaptive cruise control z funkcją Stop & Go, wraz z asystentem jazdy w korkach przy spowolnionym ruchu
– Asystent wydajności, dla jeszcze niższego zużycia paliwa
– Aktywny asystent toru jazdy Audi active lane assist i asystent zmiany pasa ruchu Audi side assist
– Nowości: asystent parkowania, asystent ruchu poprzecznego z tyłu, asystent ostrzegania przy wysiadaniu, asystent skręcania, asystent manewru omijania i działająca w oparciu o kamerę funkcja rozpoznawania znaków drogowych
– Nowe systemy bezpieczeństwa: system ochrony bezpieczeństwa w ruchu ulicznym Audi pre sense city, system ochrony bezpieczeństwa pasażerów Audi pre sense basic i system ochrony bezpieczeństwa pasażerów siedzących z tyłu Audi pre sense rear.

A4B9001

1 KOMENTARZ

  1. Czy przepalanie oleju w ilościach półhurtowych co tankowanie (ponad litr na 700 km) jest w standardzie czy znajduje się na wyposażeniu dodatkowym i trzeba za to dopłacić jak za podłokietnik? 2.0 tfsi rozsypał się po przejechaniu 75 tyś km i przepalaniu oleju po litr na 600-700 km. TRZYMAJCIE SIĘ OD TEGO BARACHŁA JAK NAJDALEJ!! VAG szmelcwagen group to tylko kłopoty i czy chcecie czy nie zostaniecie nabici w butelkę.

Leave a Reply