Jürgen Klopp & Opel Group CEO Dr. Karl-Thomas Neumann

  • Opel wprowadza nową gwiazdę klasy kompaktowej z dużą dawką humoru
  • Telewizyjne spoty reklamowe można już obejrzeć na kanale firmy Opel na YouTube
  • Ważne role ambasadorów marki — Jürgena Kloppa i Bettiny Zimmermann

Z okazji wprowadzenia nowej Astry firma Opel przygotowała wyjątkową kampanię reklamową oraz slogan „Nowa Astra. Niepokój w klasie luksusowej!”. Kampania składa się między innymi z pięciu spotów, w których znów występują ambasadorowie marki Opel — Jürgen Klopp i Bettina Zimmermann. Wszystkie te krótkie filmy z dużą dawką humoru, odważnie i kreatywnie opowiadają o tym, że nowa Astra może rywalizować z klasą luksusową.

Opel Jürgen Klopp (1)

Dyrektor ds. marketingu w firmie Opel, Tina Müller, powiedziała: „Kampania Astry jest częścią nowego pozycjonowania marki Opel. Filmy wyrażają naszą nową pewność siebie. Mamy do niej prawo, gdyż nowym modelem wyznaczamy standardy w segmencie samochodów kompaktowych”.

W trzech z pięciu spotów reklamowych głównej kampanii Astry znów pojawiają się ambasadorowie marki Opel — Jürgen Klopp i aktorka Bettina Zimmermann. W lekki i humorystyczny sposób zwracają oni uwagę na luksusowe elementy wyposażenia Astry. Na przykład trener piłkarski Jürgen Klopp w czasie jazdy nocą wyjaśnia swojemu pasażerowi, dlaczego matrycowe reflektory LED IntelliLux to prawdziwy luksus i powód do zadowolenia dla każdego: „Jest jasno jak na stadionie, ale nikt nie jest oślepiany”. Tylko w klasie luksusowej zapanował niepokój.

Opel Jürgen Klopp (2)

W kolejnym krótkim filmie Bettina Zimmermann, podróżująca samolotem w klasie biznes, proponuje współpasażerowi torebkę… na skutki choroby lokomocyjnej, bo biznesmen zrobił się zielony z zazdrości. Co wywołuje u niego ten stan? Otóż jego kolega odczytuje mu na głos listę luksusowego wyposażenia Astry.

Tematem kampanii Astry jest oczywiście także system Opel OnStar, czyli innowacyjny osobisty opiekun kierowcy. W jednym ze spotów młoda kobieta odrzuca propozycję zamożnego ojca, który w najlepszej intencji chce użyczyć córce oraz jej przyjacielowi swojego luksusowego samochodu. Wprawdzie limuzyna tatusia — podobnie jak najnowszy Opel — ma fotele z funkcją masażu, ale w przeciwieństwie do Astry jest pozbawiona wi-fi i dostępu do Internetu.

Zobacz również:   ŠKODA VisionS: studium stylistyczne SUV-a świętuje premierę na targach genewskich

Jürgen Klopp

Czwarty spot sugeruje, że nowa Astra jest tak atrakcyjna, iż może doprowadzać właścicieli luksusowych aut do obłędu. Dobrze sytuowany dżentelmen wożony przez szofera zagaduje dwóch młodych mężczyzn w Astrze i do tego stopnia traci panowanie nad sobą, że… zdejmuje spodnie.

Jürgen Klopp powraca w piątym i ostatnim filmie, w którym opowiada o najciekawszych elementach wyposażenia Astry spotkanemu w windzie znajomemu. Przekonuje go, że choć nie jeździ Astrą, nie powinien się niepokoić. Ale to nie pomaga — znajomy i tak jest zdenerwowany.

Firma Opel przygotowała kampanię Astry we współpracy ze znanym reżyserem Alexem Feilem oraz agencją Scholz & Friends. Za pomysł kampanii oraz jej realizację w ścisłej współpracy z Scholz & Friends odpowiada André Kemper. Spoty wyprodukowało studio tempomedia filmproduktion gmbh.

Nowa Astra jest jakościowym skokiem w segmencie kompaktowym pod względem efektywności, łączności z Internetem oraz wyposażenia na poziomie klasy premium. W samochodzie zastosowano liczne rozwiązania podnoszące bezpieczeństwo i ułatwiające prowadzenie pojazdu. Niektóre z nich — w tym przełomowe nieoślepiające matrycowe reflektory IntelliLux LED® — stanowią zupełną nowość w tym segmencie. Astra jest również pierwszym modelem Opla od początku obecności firmy na rynku oferowanym z systemem Opel OnStar. Ten osobisty opiekun kierowcy zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa oraz dostęp do Internetu przez całą dobę i dzięki tym udogodnieniom sprawia, że prowadzenie samochodu jest bardziej odprężające. W modelu debiutuje także nowa generacja systemu multimedialnego IntelliLink. Dwie nowe wersje systemu wyposażono w interfejsy Apple CarPlay i Android Auto umożliwiające integrację ze smartfonem.

Samochód jest nie tylko lżejszy od poprzednika nawet o 200 kilogramów, lecz także bardziej przestronny, ma bardziej aerodynamiczną sylwetkę i jest napędzany wyłącznie nowo opracowanymi oszczędnymi silnikami. Przyjemną atmosferę i maksymalne odprężenie gwarantują również fotele z certyfikatem AGR (Kampanii na rzecz zdrowych pleców) z funkcjami masażu i wentylacji, podgrzewane siedzenia z tyłu oraz system aromatyzacji AirWellness, który zamienia wnętrze Astry w pachnący salon.

Dodaj komentarz