• Dwunastomiesięczna kampania internetowa z udziałem dziesięciu blogerów z całej Europy.
  • Gwiazdy cyberprzestrzeni stworzą własne wersje samochodu Opel ADAM.
  • W ramach konkursu w poszczególnych krajach fani będą mogli skonfigurować ADAM-a według własnych upodobań.

#ADAMYOURSELF (1)

Wszechstronny, niepowtarzalny, zwycięski — od wprowadzenia na rynek w 2013 roku Opel ADAM zdobywa uznanie publiczności dzięki sportowemu duchowi i stylowemu, europejskiemu charakterowi. Niekwestionowany mistrz pod względem możliwości indywidualizacji przemawia szczególnie do młodych — ciałem i duchem. Niezliczone możliwości dostosowania ADAM-a rozbudzają w użytkownikach pasję współtworzenia: producent nie narzuca konkretnej stylistyki — każdy klient może dopracować wygląd pojazdu zgodnie z własnym gustem i wyobraźnią. Uruchamiając nową kampanię połączoną z konkursem #ADAMYOURSELF, Opel tworzy platformę dla entuzjastycznie nastawionych współtwórców. Dziesięciu blogerów z całej Europy tchnie w ADAM-a indywidualnego ducha w myśl hasła ADAM I TY.

#ADAMYOURSELF (2)

„Kampania oraz konkurs #ADAMYOURSELF są kierowane do środowiska, w którym fani i przyszli kierowcy ADAM-a są najbardziej aktywni — do mediów społecznościowych” — tłumaczy założenia akcji Tina Müller, dyrektor ds. marketingu w firmie Opel. „Podejmując współpracę z gwiazdami internetowych stron poświęconych stylowi życia, nie tylko zbliżamy się do trendów panujących w grupie docelowej, ale także zachęcamy klientów z tej grupy, aby wyrazili siebie, kreatywnie dostosowując ADAM-a do swoich indywidualnych gustów”.

#ADAMYOURSELF (3)

12 miesięcy, 10 blogerów, ogrom kreatywności

Roczna kampania rozpoczęła się 3 grudnia w dawnej hali produkcyjnej K48 w samym sercu zakładów Opla w Rüsselsheim. Na miejscu stawili się czołowi lifestylowi blogerzy: Nilam Farooq (Niemcy), Nicoletta Reggio (Włochy), Victoria Magrath (Wlk. Brytania), Łukasz Jakóbiak (Polska), Caroline Bassac (Francja), Joao Manzarra (Portugalia), Mascha Feoktistova (Holandia), Lorna Weightman (Irlandia) oraz Vanja Milicevic i Jelena Karakas (Serbia). Znani w całej Europie blogerzy opowiedzieli o tym, jak śledzą trendy i co jest obecnie w modzie, a także — dlaczego uważają, że Opel ADAM daje im możliwość pełnego wyrażenia swojej osobowości i kreatywności.

Zobacz również:   Honda Civic Type R z dwiema nowymi wersjami

#ADAMYOURSELF (4)

Mark Adams, wiceprezes ds. projektowania w Europie, wraz z zespołem, otworzył przestrzeń kreatywności przed internetowymi celebrytami. Następnie dyrektor generalny firmy Opel, Karl-Thomas Neumann, i dyrektor działu marketingu, Tina Müller, powitali gości. Podczas wspólnego spaceru po terenie zakładów Opla rozmawiano o doświadczeniach związanych z ADAM-em i wymieniano spostrzeżenia na temat krajowych blogosfer.

#ADAMYOURSELF (5)

Równocześnie z inauguracją kampanii użytkownikom z poszczególnych krajów Europy udostępniono stronę internetową www.adamyourself.com/pl-pl/home/, gdzie każdy może zaprojektować własną wersję ADAM-a. Jury, w skład którego wejdą przedstawiciele firmy Opel i dziesięciu europejskich blogerów, wybierze najlepszą stylizację z każdego kraju. Na podstawie tych projektów na jesieni 2016 roku rozpocznie się produkcja aut w limitowanej serii „#ADAMYOURSELF”. To nie wszystko: autorzy zwycięskich projektów staną się twarzami kampanii reklamowych w swoich krajach i wygrają ADAM-a.

#ADAMYOURSELF (6)

Do tego czasu blogerzy będą na bieżąco opisywać swoje doświadczenia z ADAM-em na specjalnym, poświęconym kampanii blogu. Zgodnie z założeniami #ADAMYOURSELF blogerzy wprowadzą fanów ze swoich krajów w świat Opla ADAM-a, gdzie możliwości indywidualizacji są nieograniczone, a pomysłami i doświadczeniami można się wymieniać na kampanijnej platformie.

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply