Nowe Renault AUSTRAL wkracza w ostatnią fazę przed wprowadzeniem na rynek. Każdy nowy model przechodzi przed oficjalną premierą miesiące intensywnych testów. Wszystko po to, aby uzyskać gwarancję najwyższego poziomu jakości i niezawodności. Testy wytrzymałościowe potwierdzają niezawodność i trwałość poszczególnych elementów i podzespołów samochodu.

Takim testom w ciężkich warunkach została poddana nowa platforma CMF-CD3 i gama całkowicie zelektryfikowanych napędów.

WYMAGAJĄCE TESTY DROGOWE, ABY ZAGWARANTOWAĆ NAJLEPSZE PARAMETRY

Każdy nowy model Renault przechodzi fazę testów tzw. „Confirmation Runs”. W ten etap wkracza obecnie Nowe Renault AUSTRAL. W praktyce to nie jeden, lecz około stu egzemplarzy tego samochodu, pokona łącznie dystans dwóch milionów kilometrów.

Nowy SUV Renault AUSTRAL wyruszy na drogi Francji, Hiszpanii, Niemiec i Rumunii, aby zweryfikować trafność przyjętych rozwiązań. Dziewięciuset kierowców pokona dystans 600 000 km w rzeczywistych warunkach drogowych, a kolejne 1 400 000 km na torach.

Testy pozwolą na przykład na zatwierdzenie przyjętych parametrów technicznych nowej platformy CMF-CD3, działania systemów wspomagania prowadzenia, wyciszenia kabiny czy komfortu zawieszenia. Po to, by oferować najlepsze rozwiązania naszym przyszłym klientom.

OFERTA W 100% ZELEKTRYFIKOWANYCH NAPĘDÓW

Testy walidacyjne obejmują między innymi zespoły napędowe. Renault AUSTRAL będzie dysponowało ofertą składającą się w całości ze zelektryfikowanych jednostek benzynowych, w większości zupełnie nowych: nowej generacji napędu E-TECH Hybrid oraz 1.2 TCe mild-hybrid 12 V.

Nowa gama jednostek napędowych zapewnia rekordową wydajność: niską emisję od 105 g CO2/km (dla silnika E-TECH w cyklu WLTP, w trakcie homologacji) przy maksymalnej mocy sięgającej 200 KM.

Zobacz również:   Arona czyli kolejny SUV od SEATa

Leave a Reply