Od ponad 95 lat CITROËN zaskakuje i przełamuje obowiązujące kanony samochodowe dzięki swojej śmiałości i kreatywności, oferując samochody na czasie, o niepowtarzalnym stylu, wygodne i przyjazne w użytkowaniu. Jest to inne spojrzenie na samochód, które nie tylko obejmuje sam produkt, ale odnosi się również do serwisu i do sieci sprzedaży, aby zaoferować klientom łatwe i bezstresowe użytkowanie. Jest to unikalne podejście, w które CITROËN angażuje się dzisiaj całkowicie.
CITROËN to marka nie tylko odnosząca zwycięstwa w wyścigach WTCC, ale też dynamicznie się rozwijająca. Salon samochodowy we Frankfurcie będzie doskonałą okazją do publicznej prezentacji ambitnych celów marki:
- ODWAŻNE I KREATYWNE CONCEPT CARY
Z okazji Międzynarodowego Salonu Samochodowego we Frankfurcie CITROËN przedstawia swoją wizję samochodu poprzez dwa concept cary o wyrazistym stylu:
- Premiera światowa: concept car CITROËN CACTUS M. CITROËN proponuje świeży i dynamiczny wariant modelu C4 Cactus – samochodu wyjątkowego pod względem stylistyki i osobowości. Linia nadwozia nawiązuje do optymistycznego stylu „outdoorowego”, nastawionego na aktywny wypoczynek, który odwołuje się do kultowego modelu Méhari i doskonale wpisuje się w wartości marki CITROËN.
- Premiera europejska: concept car AIRCROSS. Jest to wizja nadwozia typu SUV widziana oczami marki CITROËN. Concept car Aircross, po raz pierwszy prezentowany w Europie, o nadwoziu spełniającym oczekiwania różnych rynków na całym świecie, jest doskonałą ilustracją potencjału Marki, jeśli chodzi o jej nowe pozycjonowanie i możliwości ekspansji do wyższych segmentów.
W ten sposób marka CITROËN podkreśla swoją tożsamość i kreatywność, które wciąż zaskakują.
- ODNOWIONA, JESZCZE BARDZIEJ ATRAKCYJNA GAMA
Zmodernizowana gama pojazdów
W ciągu ostatnich miesięcy CITROËN wprowadził na rynek wiele modeli, doskonale wpisujących się w wartości marki. Na początek C4 Cactus: crossover nowego typu, unikalny obiekt w środowisku miejskim, kwintesencja technologii i komfortu. Model ten zdobył ponad 35 nagród, w tym m.in. prestiżowy tytuł „World Design Car of the Year”, przyznany 2 kwietnia br. w Nowym Jorku. Z okazji Salonu we Frankfurcie C4 Cactus zostaje wzbogacony w nowe elementy wyposażenia (m.in. tylne siedzenia składane w proporcji 2/3 – 1/3), nowy silnik (BlueHDi 100 S&S ETG6) i nowy kolor nadwozia (Jelly Red), które dodatkowo podnoszą jego atrakcyjność. CITROËN C1 jest również prezentowany z nowym wyposażeniem (Active City Brake, AFIL) i z nową gamą kolorów nadwozia, takich jak Blue Lagoon, dla dodatkowego podkreślenia jego charakteru.
Odświeżone „bestsellery”
Wystawiane będą również dwa „bestsellery”, zmodernizowane niedawno w odpowiedzi na oczekiwania klientów: nowa gama C4 i Nowy Berlingo Multispace – stanowiące mocne pozycje w swoich segmentach.
Wspólny mianownik: komfort
Wspólnym mianownikiem tej gamy nowoczesnych samochodów jest komfort. CITROËN wypracował prawdziwy know-how w sposobie projektowania samochodów, które oferują wysoki poziom komfortu. W ten sposób marka proponuje inne, kompleksowe podejście do zapewnienia komfortu, które ma sprostać nowym oczekiwaniom i nowemu podejściu do samochodu.
- UŻYTECZNE TECHNOLOGIE
Jeszcze wydajniejsze silniki
CITROËN jest również synonimem wykorzystania wszystkiego, co najlepsze w technologii, a wszystko to w służbie klienta. Przekłada się to na ofertę silników najnowszej generacji, takich jak silniki wysokoprężne BlueHDi 150 S&S z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach oraz BlueHDi 180 S&S z automatyczną skrzynią biegów EAT6 o 6 przełożeniach, które montowane są obecnie w modelach CITROËN C5, lub całą rodzinę silników benzynowych PureTech, w tym 3-cylindrowy silnik PureTech Turbo, zdobywca nagrody „Engine of the Year”, montowany w modelach C3, C3 Picasso, C4 Cactus, C4, C4 Picasso i Grand C4 Picasso.
Usługi dostępne on-line
Marka proponuje również kompletny pakiet mobilnych usług CITROËN CONNECT, zapewniających bardziej bezstresowe i łatwiejsze użytkowanie pojazdu na co dzień. Oferta zostaje rozszerzona wraz z pojawieniem się pakietów CITROËN CONNECT.
- KOMPLEKSOWE PODEJŚCIE DO POTRZEB KLIENTA
Ambicją marki CITROËN jest zapewnienie poczucia pełnego komfortu psychicznego, gwarantującego klientowi bezstresowe korzystanie z samochodu, oparte na przejrzystości i zaufaniu. CITROËN ma tu jeden cel: chce zostać najczęściej polecaną przez klientów marką samochodową. Ta idea wykracza poza oferowane produkty i znajduje odbicie w usługach, mających ułatwić użytkowanie pojazdów, takich jak na przykład CITROËN Service Racing – przegląd w 1 godzinę bez dodatkowych opłat. W celu wzmocnienia tych działań CITROËN wdrożył program „CITROËN&YOU”. Jest to pakiet zobowiązań marki wobec swoich klientów, z których najbardziej istotnym narzędziem jest CITROËN ADVISOR, interaktywny portal, na którym klienci będą mogli wyrażać swoje opinie. Jest to nowość w świecie producentów samochodów.
Salon samochodowy we Frankfurcie będzie dostępny dla szerokiej publiczności od 17 września. Stoisko marki CITROËN będzie zlokalizowane w hali nr 8. Dni prasowe będą miały miejsce 15 i 16 września.
Konferencja prasowa marki odbędzie się we wtorek 15 września o godzinie 14:20.