CITROËN to marka, która dynamicznie się rozwija, czego dowodem są m.in. zwycięstwa w wyścigach WTCC. Salon samochodowy we Frankfurcie będzie doskonałą okazją do publicznej prezentacji ambitnych celów Marki dzięki:
- WYRAZISTYM CONCEPT CAROM
CITROËN zaprezentuje swoją wizję samochodów odsłaniając dwa concept cary o wyrazistej stylistyce:
– dynamiczna wersja C4 Cactus, nawiązująca do stylu kultowego modelu Méhari;
– po raz pierwszy prezentowany w Europie Aircross, spełniający dzięki swojej koncepcji oczekiwania różnych rynków na całym świecie; jest on doskonałą ilustracją potencjału w kontekście nowego pozycjonowania Marki
- ODNOWIONEJ, JESZCZE BARDZIEJ ATRAKCYJNEJ GAMIE:
– zmodernizowana gama wraz z nowymi wersjami C4 Cactus i C1;
– odnowiona oferta best-sellerów Marki – nowa gama C4 i Nowe Berlingo Multispace;
– wspólnym mianownikiem całej gamy nowoczesnych samochodów jest typowy dla CITROËNA komfort.
- UŻYTECZNYM TECHNOLOGIOM:
– Jeszcze bardziej wydajne jednostki napędowe – oferta silników najnowszej generacji, takich jak silnik wysokoprężny BlueHDi (zwłaszcza nowe wersje BlueHDI 150 i 180 dostępne w CITROËNIE C5) czy cała gama silników benzynowych PureTech wraz z 3-cylindrowym PureTech turbo, zdobywcą tytułu „Engine of the Year”;
– Pełna oferta usług mobilnych CITROËN CONNECT, wzbogacona o nowe możliwości.
- OBSŁUDZE KLIENTA 360°, której przykładem są proponowane usługi takie jak CITROËN Service Racingczy zobowiązania ujęte w formule CITROËN & VOUS. Ambicją Marki jest zapewnienie sprawnej i spersonalizowanej obsługi klienta, budującej zaufanie i zapewniającej komfort podczas eksploatacji samochodu.