Salon samochodowy we Frankfurcie 2015: kreatywność, komfort i technologie

11082015174812_cl-15028001

CITROËN to marka, która dynamicznie się rozwija, czego dowodem są m.in. zwycięstwa w wyścigach WTCC. Salon samochodowy we Frankfurcie będzie doskonałą okazją do publicznej prezentacji ambitnych celów Marki dzięki:

  • WYRAZISTYM CONCEPT CAROM

CITROËN zaprezentuje swoją wizję samochodów odsłaniając dwa concept cary o wyrazistej stylistyce:

– dynamiczna wersja C4 Cactus, nawiązująca do stylu kultowego modelu Méhari;

– po raz pierwszy prezentowany w Europie Aircross, spełniający dzięki swojej koncepcji oczekiwania różnych rynków na całym świecie; jest on doskonałą ilustracją potencjału w kontekście nowego pozycjonowania Marki

  • ODNOWIONEJ, JESZCZE BARDZIEJ ATRAKCYJNEJ GAMIE:

– zmodernizowana gama wraz z nowymi wersjami C4 Cactus i C1;

– odnowiona oferta best-sellerów Marki – nowa gama C4 i Nowe Berlingo Multispace;

– wspólnym mianownikiem całej gamy nowoczesnych samochodów jest typowy dla CITROËNA komfort.

  • UŻYTECZNYM TECHNOLOGIOM:

– Jeszcze bardziej wydajne jednostki napędowe – oferta silników najnowszej generacji, takich jak silnik wysokoprężny BlueHDi (zwłaszcza nowe wersje BlueHDI 150 i 180 dostępne w CITROËNIE C5) czy cała gama silników benzynowych PureTech wraz z 3-cylindrowym PureTech turbo, zdobywcą tytułu „Engine of the Year”;

– Pełna oferta usług mobilnych CITROËN CONNECT, wzbogacona o nowe możliwości.

  • OBSŁUDZE KLIENTA 360°, której przykładem są proponowane usługi takie jak CITROËN Service Racingczy zobowiązania ujęte w formule CITROËN & VOUS. Ambicją Marki jest zapewnienie sprawnej i spersonalizowanej obsługi klienta, budującej zaufanie i zapewniającej komfort podczas eksploatacji samochodu.
Zobacz również:   Weekend z samochodem koncepcyjnym CACTUS M

Leave a Reply