Citroen CACTUS M concept (1)

Samochody koncepcyjne to unikatowe pojazdy, projektowane z myślą o targach samochodowych, których właściwie nigdy nie widuje się na drogach. Na jeden – wyjątkowy weekend – CITROËN powierzył kluczyki do samochodu koncepcyjnego CACTUS M dwójce zwycięzców konkursu „Beach & Breakfast”. Ten niezwykły projekt był okazją dla Marki, aby sprawdzić, czy zgodnie ze złożoną obietnicą, samochód gwarantuje pełen komfort i wyróżnia CACTUSA M na tle konkurencji. Chwile „100% feel good” można już teraz zobaczyć na filmie wideo.

Citroen CACTUS M concept (2)

Samochód koncepcyjny pozwala na testowanie nowych tendencji stylistycznych i wyrażenie wartości którymi kieruje się Marka. W modelu CACTUS M, CITROËN przedstawia własną, odmienną wizję samochodu, pełną optymizmu, świeżości, a zarazem funkcjonalności. CITROËN chciał, by ta obietnica nie ograniczyła się do stoiska na salonie we Frankfurcie, i by jej wiarygodność mogli sprawdzić w rzeczywistych warunkach zwycięzcy konkursu „Beach & Breakfast”. Dzięki temu dwie osoby mogły spełnić swoje marzenia i przetestować ten jedyny w swoim rodzaju pojazd w czasie wyjątkowego weekendu w dniach 23-25 października.

Citroen CACTUS M concept (3)

Stronę ogłoszonego na salonie samochodowym we Frankfurcie we wrześniu 2015 r. konkursu „Beach & Breakfast” odwiedziło ponad 75 tys. osób, a sam konkurs przyciągnął ponad 3 000 uczestników z 7 krajów, którzy próbowali szczęścia na specjalnej stronie internetowej „beachandbreakfast”. Zwycięzcy, para młodych ludzi z Madrytu, będą mogli skorzystać z jedynej na świecie okazji, by siąść za kierownicą samochodu koncepcyjnego. I to nie byle jakiego, bo CACTUS M został zaprojektowany z myślą o zapewnieniu relaksu i wolności, czemu służy także specjalnie wbudowany namiot.

Citroen CACTUS M concept (4)

Samochód był idealnym partnerem na cały wyjazd. Nauka surfowania, przejażdżka na rowerach górskich i ognisko na plaży stanowiły kluczowe punkty weekendu na łonie przyrody, w regionie nadmorskim, w okolicy Cascais (Portugalia).

Citroen CACTUS M concept (5)

Konkurs „Beach & Breakfast” znakomicie ilustruje filozofię Marki: „Be Different, Feel Good!” i jej zdolność do wychodzenia poza utarte szlaki. Najciekawsze chwile tego weekendu można zobaczyć na wideo, klikając na poniższy link:

Zobacz również:   AVIS tworzy największy park samochodów elektrycznych marki Nissan w Europie

Leave a Reply