Ford FIESTA – SPECYFIKACJA TECHNICZNA
OSIĄGI I ZUŻYCIE PALIWA
Zużycie paliwa l/100 km |
Osiągi | |||||||
Silnik | Moc (KM) |
Emisja CO2 (g/km) |
Cykl miejski | Cykl pozamiejski | Cykl mieszany | Prędkość maks. km/h | Przyspie-szenie 0-100 km/h (sek.) |
Przyspie-szenie 50-100 km/h |
1.0 Ti-VCT (5-stop. ręczna) | 65 | 105* | 5,8* | 3,8* | 4,6* | 155 | 16,8 | 18,4 |
1.0 Ti-VCT (5-stop. ręczna) s/s | 65 | 99* | 5,1* | 3,8* | 4,3* | 155 | 16,8 | 18,4 |
1.0 Ti-VCT (5-stop. ręczna) | 80 | 105* | 5,8* | 3,8* | 4,6* | 165 | 14,9 | 17,9 |
1.0 Ti-VCT (5-stop. ręczna) s/s | 80 | 99* | 5,1* | 3,8* | 4,3* | 165 | 14,9 | 17,9 |
1.0 EcoBoost (5-stop. ręczna) | 100 | 105 | 5,9 | 3,7 | 4,5 | 180 | 11,2 | 14,7 |
1.0 EcoBoost (5-stop. ręczna) s/s | 100 | 99 | 5,3 | 3,7 | 4,3 | 180 | 11,2 | 14,7 |
1.0 EcoBoost 6-stop. PowerShift | 100 | 114 | 6,6* | 3,9* | 4,9* | 180 | 10,8 | b/d |
1.0 EcoBoost (5-stop. ręczna) s/s | 125 | 99 | 5,3 | 3,7 | 4,3 | 196 | 9,4 | 12,2 |
1.25 Duratec (5-stop. ręczna) | 60 | 120 | 6,8 | 4,2 | 5,2 | 152 | 16,9 | 17,9 |
1.25 Duratec (5-stop. ręczna) | 82 | 120 | 6,8 | 4,2 | 5,2 | 168 | 13,3 | 17,6 |
1.4 Duratec (5-stop. ręczna) | 96 | 130 | 7,6 | 4,5 | 5,7 | 175 | 12,2 | 16,2 |
1.4 Duratec LPG (5-stop. ręczna)≠ | 92 | 114 | 9,5 | 5,8 | 7,2 | 175 | 12,2 | b/d |
1.6 Ti-VCT (6-stop. PowerShift) | 105 | 138 | 8,4 | 4,5 | 5,9 | 184 | 10,5 | b/d |
1.5 Duratorq TDCi (5-stop. ręczna) | 75 | 98 | 4,4 | 3,3 | 3,7 | 167 | 13,5 | 13,3 |
1.6 Duratorq TDCi (5-stop. ręczna) | 95 | 95 | 4,4 | 3,2 | 3,6 | 181 | 11,7 | 11,4 |
1.6 Duratorq TDCi ECOnetic Technology (5-stop. ręczna) | 95 | 87 | 3,8 | 3,1 | 3,3 | 178 | 12,9 | 12,7 |
* Wstępne dane
** na czwartym biegu
≠ Dostępny wyłącznie na wybranych rynkach
MASY I WYMIARY
Masy
Masa całkowita (kg)# 3-dr/5-dr |
Dop. masa całkowita (kg) 3-dr/5-dr |
Dop. masa zestawu (kg) 3-dr/5-dr |
Dop. masa holowanej przyczepy z hamulcami (kg) 3-dr/5-dr |
Dop. masa holowanej przyczepy bez hamulców (kg)
3-dr/5-dr
|
|
1.0 Ti-VCT (5-stop. ręczna) 65 KM | 1045/1055 | 1525/1530 | 2175/2180 | 650/650 | 520/525 |
1.0 Ti-VCT (5-stop. ręczna) s/s 65 KM | 1045/1055 | 1525/1530 | 2175/2180 | 650/650 | 520/525 |
1.0 Ti-VCT (5-stop. ręczna) 80 KM | 1045/1055 | 1525/1530 | 2175/2180 | 650/650 | 520/525 |
1.0 Ti-VCT (5-stop. ręczna) s/s 80 KM | 1045/1055 | 1525/1530 | 2175/2180 | 650/650 | 520/525 |
1.0 EcoBoost (5-stop. ręczna) 100 KM | 1091/1101 | 1550/1555 | 2450/2455 | 900/900 | 545/550 |
1.0 EcoBoost (5-stop. ręczna) s/s 100 KM | 1091/1101 | 1550/1555 | 2450/2455 | 900/900 | 545/550 |
1.0 EcoBoost 6-stop. PowerShift 100 KM | 1112/1122 | 1570/1575 | 2470/2475 | 900/900 | 555/560 |
1.0 EcoBoost (5-stop. ręczna) s/s 125 KM | 1091/1101 | 1550/1555 | 2450/2455 | 900/900 | 545/550 |
1.25 Duratec (5-stop. ręczna) 60 KM | 1045/1055 | 1525/1530 | 2025/2030 | 500/500 | 500/500 |
1.25 Duratec (5-stop. ręczna) 82 KM | 1045/1055 | 1525/1530 | 2125/2130 | 600/600 | 520/525 |
1.4 Duratec (5-stop. ręczna) 96 KM | 1044/1054 | 1525/1530 | 2325/2330 | 800/800 | 520/525 |
1.4 Duratec LPG (5-stop. ręczna) 92 KM≠ | 1044/1054 | 1525/1530 | 2325/2330 | 800/800 | 520/525 |
1.6 Ti-VCT (6-stop. PowerShift) 105 KM | 1089/1098 | 1560/1565 | 2210/2215 | 650/650 | 540/545 |
1.5 Duratorq TDCi (5-stop. ręczna) 75 KM | 1108/1118 | 1570/1575 | 2320/2325 | 750/750 | /555 |
1.6 Duratorq TDCi (5-stop. ręczna) 95 KM | 1108/1117 | 1570/1575 | 2320/2325 | 750/750 | 550/555 |
1.6 Duratorq TDCi ECOnetic Technology (5-stop. ręczna) 95 KM | 1108/1117 | 1560/1565 | b/d | b/d | b/d |
≠ Dostępny wyłącznie na wybranych rynkach
# Oznacza najmniejszy możliwy ciężar własny przy pełnym poziomie płynów i zbiorniku paliwa wypełnionym w 90%, z uwzględnieniem wagi kierowcy (75 kg). Możliwe są drobne odchylenia ze względu na dopuszczalne tolerancje w procesie produkcji oraz zamontowane opcje wyposażenia.
Kryterium dla dopuszczalnej masy holowanej przyczepy przy pojeździe obciążonym do dopuszczalnej masy całkowitej oznacza możliwość ruszenia z miejsca na wzniesieniu o nachyleniu 12% na poziomie morza. W przypadku wszystkich wersji holujących przyczepę spadają osiągi i wzrasta zużycie paliwa. Maksymalny dopuszczalny nacisk przyczepy na zaczep holowniczy wynosi 50 kg dla wszystkich wersji. Dopuszczalna masa zestawu obejmuje masę holowanej przyczepy.
Wymiary
Wymiary (mm) | 5-drzwi | 3-drzwi |
Nadwozie | ||
Długość całkowita | 3969 | 3969 |
Szerokość całkowita z/bez lusterek bocznych | 1978/1722 | 1978/1709 |
Szerokość całkowita ze złożonymi lusterkami bocznymi | 1764 | 1764 |
Wysokość całkowita | 1495 | 1495 |
Rozstaw osi | 2489 | 2489 |
Wnętrze | ||
Przód – wysokość wnętrza | 991 | 991 |
Przód – maks. ilość miejsca na nogi (fotele maks. przesunięte do tyłu i maksymalnie opuszczone) | 1111 | 1111 |
Przód – szerokość wnętrza na wysokości ramion | 1350 | 1350 |
Tył – wysokość wnętrza | 953 | 953 |
Tył – ilość miejsca na nogi | 823 | 823 |
Tył – szerokość wnętrza na wysokości ramion | 1297 | 1300 |
Pojemność bagażnika (w litrach)‡ | ||
5 osób, załadowany do tylnej półki (koło dojazdowe) | 276 | 276 |
5 osób, załadowany do tylnej półki (zestaw naprawczy) | 290 | 290 |
2 osoby, załadowany do sufitu (koło dojazdowe) | 960 | 960 |
2 osoby, załadowany do sufitu (zestaw naprawczy) | 974 | 974 |
Pojemność zbiornika paliwa (w litrach) | ||
Silnik benzynowy/wysokoprężny | 42/40,5 | 42/40,5 |
‡ Pomiar według normy ISO 3832. Możliwe niewielkie odchylenia od podanych wartości w przypadku niektórych wersji lub w przypadku zamówienia niektórych elementów wyposażenia.
Aerodynamika
Fiesta 3-drzwi | Fiesta 5-drzwi | Fiesta ECOnetic Technology 3- i 5-drzwi | |
Współczynnik oporu powietrza | Cx = 0,328 | Cx = 0,328 | Cx = 0,318* |
* Wstępne dane
SILNIKI BENZYNOWE
1,0-litrowy Duratec Ti-VCT (65 KM) przekładnia manualna |
1,0-litrowy Duratec TI-VCT (80 KM) przekładnia manualna |
|||||||||||||||||||
Typ silnika | Benzynowy, 3-cylindrowy, rzędowy, ustawiony poprzecznie, ze zmiennymi fazami rozrządu (Ti-VCT) | Benzynowy, 3-cylindrowy, rzędowy, ustawiony poprzeczni ze zmiennymi fazami rozrządu (Ti-VCT) | ||||||||||||||||||
Poj. skokowa | cm3 | 999 | 999 | |||||||||||||||||
Średnica cylindrów | mm | 71,9 | 71,9 | |||||||||||||||||
Skok tłoka | mm | 82,0 | 82,0 | |||||||||||||||||
Stopień sprężania | 12,0:1 | 12,0:1 | ||||||||||||||||||
Moc maksymalna | KM (kW) | 65 (48) | 80 (59) | |||||||||||||||||
przy obr./min. | 6300 | 6300 | ||||||||||||||||||
Maksymalny moment obrotowy | Nm | 105 | 105 | |||||||||||||||||
przy obr./min. | 4100 | 4100 | ||||||||||||||||||
Rozrząd | Dwa wałki rozrządu w głowicy (DOHC) z 4 zaworami na cylinder, układ zmiennych faz rozrządu regulowanych niezależnie dla obu wałków (Ti-VCT) |
Dwa wałki rozrządu w głowicy (DOHC) z 4 zaworami na cylinder, układ zmiennych faz rozrządu regulowanych niezależnie dla obu wałków (Ti-VCT) |
||||||||||||||||||
Liczba cylindrów | 3 w układzie rzędowym | 3 w układzie rzędowym | ||||||||||||||||||
Głowica cylindrów | Odlew ze stopu aluminium | Odlew ze stopu aluminium | ||||||||||||||||||
Blok cylindrów | Żeliwny | Żeliwny | ||||||||||||||||||
Napęd rozrządu | Pasek typu Belt-in-Oil o niskim współczynniku tarcia z dynamicznym napinaczem | Pasek typu Belt-in-Oil o niskim współczynniku tarcia z dynamicznym napinaczem | ||||||||||||||||||
Wał korbowy | Żeliwny, 6 przeciwciężary, 4 łożyska główne | Żeliwny, 6 przeciwciężarów, 4 łożyska główne | ||||||||||||||||||
Układ sterowania pracą silnika | Bosch MED17 | Bosch MED17 | ||||||||||||||||||
Układ wtryskowy | Centralny układ wtrysku paliwa | Centralny układ wtrysku paliwa | ||||||||||||||||||
Norma czystości spalin | Euro 5 | Euro 5 | ||||||||||||||||||
Turbosprężarka | – | – | ||||||||||||||||||
Układ smarowania | Sterowana elektronicznie pompa olejowa o regulowanym wydatku, zapewniająca niższe zużycie paliwa | Sterowana elektronicznie pompa olejowa o regulowanym wydatku, zapewniająca niższe zużycie paliwa | ||||||||||||||||||
Pojemność układu z filtrem | litry | 4,1 | 4,1 | |||||||||||||||||
Układ chłodzenia | Podzielony układ chłodzenia z dwoma termostatami | Podzielony układ chłodzenia z dwoma termostatami | ||||||||||||||||||
Pojemność układu z nagrzewnicą | litry | 5,5 | 5,5 | |||||||||||||||||
Skrzynia biegów | 5-stopniowa ręczna skrzynia biegów Durashift (iB5) | 5-stopniowa ręczna skrzynia biegów Durashift (iB5) | ||||||||||||||||||
Przełożenia skrzyni biegów | ||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||
1,0-litrowy EcoBoost (100 KM) PowerShift | 1,0-litrowy EcoBoost (100, 125 KM) przekładnia manualna s/s |
||||||||||||||||||
Typ silnika | Benzynowy, 3-cylindrowy, rzędowy, ustawiony poprzecznie, z bezpośrednim wtryskiem paliwa, z turbodoładowaniem i zmiennymi fazami rozrządu (Ti-VCT) | Benzynowy, 3-cylindrowy, rzędowy, ustawiony poprzecznie, z bezpośrednim wtryskiem paliwa, z turbodoładowaniem i zmiennymi fazami rozrządu (Ti-VCT) | |||||||||||||||||
Poj. skokowa | cm3 | 999 | 999 | ||||||||||||||||
Średnica cylindrów | mm | 71,9 | 71,9 | ||||||||||||||||
Skok tłoka | mm | 82,0 | 82,0 | ||||||||||||||||
Stopień sprężania | 10,0:1 | 10,0:1 | |||||||||||||||||
Moc maksymalna | KM (kW) | 100 (74) | 100 (74) | 125 (92) | |||||||||||||||
przy obr./min. | 6000 | 6000 | 6000 | ||||||||||||||||
Maksymalny moment obrotowy | Nm | 170 | 170 | 170 (z możliwością chwilowego wzrostu do 200) | |||||||||||||||
przy obr./min. | 1400-4000 | 1400-4500 | 1400-4500 | ||||||||||||||||
Rozrząd | Dwa wałki rozrządu w głowicy (DOHC) z 4 zaworami na cylinder, układ zmiennych faz rozrządu regulowanych niezależnie dla obu wałków (Ti-VCT) |
Dwa wałki rozrządu w głowicy (DOHC) z 4 zaworami na cylinder, układ zmiennych faz rozrządu regulowanych niezależnie dla obu wałków (Ti-VCT) |
|||||||||||||||||
Liczba cylindrów | 3 w układzie rzędowym | 3 w układzie rzędowym | |||||||||||||||||
Głowica cylindrów | Odlew ze stopu aluminium | Odlew ze stopu aluminium | |||||||||||||||||
Blok cylindrów | Żeliwny | Żeliwny | |||||||||||||||||
Napęd rozrządu | Pasek typu Belt-in-Oil o niskim współczynniku tarcia z dynamicznym napinaczem | Pasek typu Belt-in-Oil o niskim współczynniku tarcia z dynamicznym napinaczem | |||||||||||||||||
Wał korbowy | Żeliwny, 6 przeciwciężarów, 4 łożyska główne | Żeliwny, 6 przeciwciężarów, 4 łożyska główne | |||||||||||||||||
Układ sterowania pracą silnika | Bosch MED17 z magistralą CAN-Bus i indywidualną kontrolą spalania stukowego dla poszczególnych cylindrów. Oprogramowanie FGEC | Bosch MED17 z magistralą CAN-Bus i indywidualną kontrolą spalania stukowego dla poszczególnych cylindrów. Oprogramowanie Bosch | |||||||||||||||||
Układ wtryskowy | Wysokociśnieniowy, bezpośredni układ wtrysku benzyny; dysze wtryskiwaczy o 6 otworach | Wysokociśnieniowy, bezpośredni układ wtrysku benzyny; dysze wtryskiwaczy o 6 otworach | |||||||||||||||||
Norma czystości spalin | Euro 5 | Euro 5 | |||||||||||||||||
Turbosprężarka | Continental o niskiej bezwładności | Continental o niskiej bezwładności | |||||||||||||||||
Układ smarowania | Sterowana elektronicznie pompa olejowa o regulowanym wydatku, zapewniająca niższe zużycie paliwa | Sterowana elektronicznie pompa olejowa o regulowanym wydatku, zapewniająca niższe zużycie paliwa | |||||||||||||||||
Pojemność układu z filtrem | litry | 4,1 | 4,1 | ||||||||||||||||
Układ chłodzenia | Podzielony układ chłodzenia z dwoma termostatami | Podzielony układ chłodzenia z dwoma termostatami | |||||||||||||||||
Pojemność układu z nagrzewnicą | litry | 5,5 | 5,5 | ||||||||||||||||
Skrzynia biegów | 5-stopniowa automatyczna skrzynia biegów Durashift PowerShift | 5-stopniowa ręczna skrzynia biegów Durashift (iB5) | |||||||||||||||||
Przełożenia skrzyni biegów | |||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||
1,25-litra Duratec (60, 82 KM) skrzynia manualna | 1,4-litra Duratec (92≠, 96 KM) skrzynia manualna | ||||||||||||||||||
Typ silnika | Benzynowy, 4-cylindrowy, rzędowy, wolnossący, z wielopunktowym wtryskiem paliwa, ustawiony poprzecznie | Benzynowy, 4-cylindrowy, rzędowy, wolnossący, z wielopunktowym wtryskiem paliwa, ustawiony poprzecznie | |||||||||||||||||
Poj. skokowa | cm3 | 1241 | 1387 | ||||||||||||||||
Średnica cylindrów | mm | 71,9 | 76,0 | ||||||||||||||||
Skok tłoka | mm | 76,4 | 76,4.0 | ||||||||||||||||
Stopień sprężania | 11,0:1 | 11,0:1 | |||||||||||||||||
Moc maksymalna | KM (kW) | 60 (44) | 82 (60) | 92 (68) | 96 (71) | ||||||||||||||
przy obr./min. | 6000 | 5800 | 5500 | 5750 | |||||||||||||||
Maksymalny moment obrotowy | Nm | 109 | 114 | 128 | |||||||||||||||
przy obr./min. | 3600 | 4200 | 4200
|
||||||||||||||||
Rozrząd | Dwa wałki rozrządu w głowicy (DOHC) z 4 zaworami na cylinder, | Dwa wałki rozrządu w głowicy (DOHC) z 4 zaworami na cylinder, | |||||||||||||||||
Liczba cylindrów | 4 w układzie rzędowym | 4 w układzie rzędowym | |||||||||||||||||
Głowica cylindrów | Odlew ze stopu aluminium | Odlew ze stopu aluminium | |||||||||||||||||
Blok cylindrów | Odlew ze stopu aluminium | Odlew ze stopu aluminium | |||||||||||||||||
Napęd rozrządu | Pasek z napinaczem | Pasek z napinaczem | |||||||||||||||||
Wał korbowy | Żeliwny, 4 przeciwciężary, 5 łożysk głównych | Żeliwny, 4 przeciwciężary, 5 łożysk głównych | |||||||||||||||||
Układ sterowania pracą silnika | b/d | b/d | |||||||||||||||||
Układ wtryskowy | Niskociśnieniowy układ wtrysku benzyny | Niskociśnieniowy układ wtrysku benzyny | |||||||||||||||||
Norma czystości spalin | Euro 5 | Euro 5 | |||||||||||||||||
Turbosprężarka | b/d | b/d | |||||||||||||||||
Układ smarowania | Pompa olejowa typu G-Rotor napędzana z wału korbowego | Pompa olejowa typu G-Rotor napędzana z wału korbowego | |||||||||||||||||
Pojemność układu z filtrem | litry | 4.4 | 4.4 | ||||||||||||||||
Układ chłodzenia | Zamocowana przy bloku silnika mechaniczna odśrodkowa pompa wodna z mechanicznym termostatem. Zamocowany przy głowicy łącznik odpływowy z czujnikiem ECT | Zamocowana przy bloku silnika mechaniczna odśrodkowa pompa wodna z mechanicznym termostatem. Zamocowany przy głowicy łącznik odpływowy z czujnikiem ECT | |||||||||||||||||
Pojemność układu z nagrzewnicą | litry | b/d | b/d | ||||||||||||||||
Skrzynia biegów | 5-stopniowa ręczna skrzynia biegów Durashift (iB5) | 5-stopniowa ręczna skrzynia biegów Durashift (iB5) | |||||||||||||||||
Przełożenia skrzyni biegów | |||||||||||||||||||
|
|
1,6-litra Duratec Ti-VCT skrzynia automatyczna PowerShift | ||||
Typ silnika | Benzynowy, 4-cylindrowy, rzędowy, wolnossący, z wielopunktowym wtryskiem paliwa, ustawiony poprzecznie | |||
Poj. skokowa | cm3 | 1597 | ||
Średnica cylindrów | mm | 79,0 | ||
Skok tłoka | mm | 81,4 | ||
Stopień sprężania | 11,0:1 | |||
Moc maksymalna | KM (kW) | 105 (77) | ||
przy obr./min. | 6300 | |||
Maksymalny moment obrotowy | Nm | 150 | ||
przy obr./min. | 4200-4500 | |||
Rozrząd | Dwa wałki rozrządu w głowicy (DOHC) z 4 zaworami na cylinder, | |||
Liczba cylindrów | 4 w układzie rzędowym | |||
Głowica cylindrów | Odlew ze stopu aluminium
|
|||
Blok cylindrów | Odlew ze stopu aluminium | |||
Napęd rozrządu | Pasek z napinaczem. | |||
Wał korbowy | Żeliwny, 4 przeciwciężary, 5 łożysk głównych | |||
Układ sterowania pracą silnika | b/d | |||
Układ wtryskowy | Niskociśnieniowy układ wtrysku benzyny | |||
Norma czystości spalin | Euro 5 | |||
Turbosprężarka | b/d | |||
Układ smarowania | Pompa olejowa typu G-Rotor napędzana z wału korbowego | |||
Pojemność układu z filtrem | litry | 4.6 | ||
Układ chłodzenia | Zamocowana przy bloku silnika mechaniczna odśrodkowa pompa wodna z mechanicznym termostatem. Zamocowany przy głowicy łącznik odpływowy z czujnikiem ECT | |||
Pojemność układu z nagrzewnicą | litry | b/d | ||
Skrzynia biegów | 6-stopniowa automatyczna skrzynia z podwójnym sprzęgłem (DPS6) | |||
Przełożenia skrzyni biegów | ||||
≠ Dostępny wyłącznie na wybranych rynkach
SILNIKI DIESEL
1,5-litra Duratorq TDCi
(75 KM) |
1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM) |
||||||||||||||||
Typ silnika | Diesel z turbodoładowaniem, 4-cylindrowy, rzędowy, ustawiony poprzecznie | Diesel z turbodoładowaniem, 4-cylindrowy, rzędowy, ustawiony poprzecznie | |||||||||||||||
Poj. skokowa | cm3 | 1498 | 1560 | ||||||||||||||
Średnica cylindrów | mm | 73,5 | 75,0 | ||||||||||||||
Skok tłoka | mm | 88,3 | 88,3 | ||||||||||||||
Stopień sprężania | 16,0:1 | 16,0:1 | |||||||||||||||
Moc maksymalna | KM (kW) | 75 (55) | 95 (70) | ||||||||||||||
przy obr./min. | 3750 | 3800 | |||||||||||||||
Maksymalny moment obrotowy | Nm | 185 | 200 | ||||||||||||||
przy obr./min. | 1750 | 1750 | |||||||||||||||
Rozrząd | SOHC z 2 zaworami na cylinder |
SOHC z 2 zaworami na cylinder |
|||||||||||||||
Liczba cylindrów | 4 w układzie rzędowym | 4 w układzie rzędowym | |||||||||||||||
Głowica cylindrów | Odlew ze stopu aluminium | Odlew ze stopu aluminium | |||||||||||||||
Blok cylindrów | Odlew ze stopu aluminium z żeliwnymi tulejami cylindrowymi | Odlew ze stopu aluminium z żeliwnymi tulejami cylindrowymi | |||||||||||||||
Napęd rozrządu | Pasek rozrządu | Pasek rozrządu | |||||||||||||||
Wał korbowy | Stalowy, kuty | Stalowy, kuty | |||||||||||||||
Układ sterowania pracą silnika | Bosch FDEC | Bosch FDEC | |||||||||||||||
Układ wtryskowy | Wysokociśnieniowy układ wtryskowy common rail; wtryskiwacze z dyszą o 8 otworach | Wysokociśnieniowy układ wtryskowy common rail; wtryskiwacze z dyszą o 8 otworach | |||||||||||||||
Norma czystości spalin | Euro 5 | Euro 5 | |||||||||||||||
Turbosprężarka | O niezmiennej geometrii łopatek kierownicy turbiny | O niezmiennej geometrii łopatek kierownicy turbiny | |||||||||||||||
Układ smarowania | Sterowana paskiem rozrządu pompa olejowa o regulowanym wydatku, zapewniająca niższe zużycie paliwa | Sterowana paskiem rozrządu pompa olejowa o regulowanym wydatku, zapewniająca niższe zużycie paliwa | |||||||||||||||
Pojemność układu z filtrem | litry | 4,6 | 4,6 | ||||||||||||||
Układ chłodzenia | Zewnętrzny jednorurowy ze zintegrowanym termostatem | Zewnętrzny jednorurowy ze zintegrowanym termostatem | |||||||||||||||
Pojemność układu | litry | 2,5 | 2,5 | ||||||||||||||
Skrzynia biegów | 5-stopniowa ręczna skrzynia biegów Durashift (iB5) | 5-stopniowa ręczna skrzynia biegów Durashift (iB5) | |||||||||||||||
Przełożenia skrzyni biegów | |||||||||||||||||
|
|
1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM) ECOnetic Technology |
|||||||||
Typ silnika | Diesel z turbodoładowaniem, 4-cylindrowy, rzędowy, ustawiony poprzecznie | ||||||||
Poj. skokowa | cm3 | 1560 | |||||||
Średnica cylindrów | mm | 75,0 | |||||||
Skok tłoka | mm | 88,3 | |||||||
Stopień sprężania | 16,0:1 | ||||||||
Moc maksymalna | KM (kW) | 95 (70) | |||||||
przy obr./min. | 3800 | ||||||||
Maksymalny moment obrotowy | Nm | 200 | |||||||
przy obr./min. | 1750 | ||||||||
Rozrząd | SOHC z 2 zaworami na cylinder |
||||||||
Liczba cylindrów | 4 w układzie rzędowym | ||||||||
Głowica cylindrów | Odlew ze stopu aluminium | ||||||||
Blok cylindrów | Odlew ze stopu aluminium z żeliwnymi tulejami cylindrowymi | ||||||||
Napęd rozrządu | Pasek rozrządu | ||||||||
Wał korbowy | Stalowy, kuty | ||||||||
Układ sterowania pracą silnika | Bosch FDEC | ||||||||
Układ wtryskowy | Wysokociśnieniowy układ wtryskowy common rail; wtryskiwacze z dyszą o 8 otworach | ||||||||
Norma czystości spalin | Euro 5 | ||||||||
Turbosprężarka | O niezmiennej geometrii łopatek kierownicy turbiny | ||||||||
Układ smarowania | Sterowana paskiem rozrządu pompa olejowa o regulowanym wydatku, zapewniająca niższe zużycie paliwa | ||||||||
Pojemność układu z filtrem | litry | 4,6 | |||||||
Układ chłodzenia | Zewnętrzny jednorurowy ze zintegrowanym termostatem | ||||||||
Pojemność układu | litry | 2,5 | |||||||
Skrzynia biegów | 5-stopniowa ręczna skrzynia biegów Durashift (iB5) | ||||||||
Przełożenia skrzyni biegów | |||||||||
|