[Dane techniczne + WYKRESY] FORD Focus, C-MAX 2015-

FORD C-MAX, FORD GRAND C-MAX – dane techniczne

 

Osiągi, EMISJA SPALIN I ZUŻYCIE PALIWA

 

C-MAX     Zużycie paliwa
l/100 km ØØ
Osiągi Ø
Silnik Moc
(KM)
CO2
(g/km)
Cykl miejski Cykl poza-miejski Średnie Prędkość maks. km/h 0-100 km/h  
1.0 l EcoBoost benz.6 biegów man.
Auto-Start-Stop
100 117 6,2 4,5 5,1 174 12,6
1.0 l EcoBoost benz.6 biegów man.
Auto-Start-Stop
125 117 6,2 4,5 5,1 187 11,4
1.5 l EcoBoost benz.6 biegów man.
Auto-Start-Stop
150 139 7,8 5,1 6,1 204 9,4
1.5 l EcoBoost benz.6 biegów autom.
Auto-Start-Stop
150 149 8,9 5,1 6,5 200 10,2
1.5 l EcoBoost benz.6 biegów autom.
Auto-Start-Stop
182 149 8,9 5,1 6,5 213 9,2
1.6 l TI-VCT benz.5 biegów man. 85 149 8,4 5,2 6,4 165 15,9
1.6 l TI-VCT benz.5 biegów man. 125 149 8,4 5,2 6,4 188 11,5
1.5 l TDCi olej nap.6 biegów man.Auto-Start-Stop 95 105 4,7 3,7 4,1 170 13,3
1.5 l TDCi olej nap.6 biegów man. ECOnetic
Auto-Start-Stop
105 99 4,3 3,5 3,8 184 12,1
1.5 l TDCi olej nap.6 biegów man.
Auto-Start-Stop
120 114 4,7 3,7 4,1 184 11,3

 

 

C-MAX Zużycie paliwa
l/100 km ØØ
Osiągi Ø
Silnik Moc
(KM)
CO2
(g/km)
Cykl miejski Cykl poza-miejski Średnie Prędkość maks. km/h 0-100 km/h  
2.0 l TDCi olej nap.6 biegów man.
Auto-Start-Stop
150 114 5,0 4,0 4,4 204 9,5
2.0 l TDCi olej nap.6 biegów PowerShift
Auto-Start-Stop
150 124 5,5 4,4 4,8 202 10,3
2.0 l TDCi olej nap.6 biegów PowerShift
Auto-Start-Stop
170 124 5,5 4,4 4,8 212 8,5

 

 

GRAND C-MAX Zużycie paliwa
l/100 km ØØ
Osiągi Ø
Silnik Moc
(KM)
CO2
(g/km)
Cykl miejski Cykl poza-miejski Średnie Prędkość maks. km/h 0-100 km/h  
1.0 l EcoBoost benz.6 biegów man.
Auto-Start-Stop
100 119 6,4 4,6 5,2 172 13,6
1.0 l EcoBoost benz.6 biegów man.
Auto-Start-Stop
125 119 6,4 4,6 5,2 185 12,2
1.5 l EcoBoost benz.6 biegów man.
Auto-Start-Stop
150 144 8,1 5,2 6,3 202 9,7
1.5 l EcoBoost benz.6 biegów autom.
Auto-Start-Stop
150 154 9,2 5,4 6,8 199 10,5
1.5 l EcoBoost benz.6 biegów autom.
Auto-Start-Stop
182 154 9,2 5,4 6,8 211 9,5
1.6 l TI-VCT benz.5 biegów man. 125 154 8,6 5,5 6,7 182 12,3
1.5 l TDCi olej nap.6 biegów man.
Auto-Start-Stop
95 113 4,9 4,1 4,4 166 14,3
1.5 l TDCi olej nap.6 biegów man. 120 113 4,9 4,1 4,4 180 12,3

 

 

GRAND C-MAX Zużycie paliwa
l/100 km ØØ
Osiągi Ø
Silnik Moc
(KM)
CO2
(g/km)
Cykl miejski Cykl poza-miejski Średnie Prędkość maks. km/h 0-100 km/h  
2.0 l TDCi olej nap.6 biegów man.
Auto-Start-Stop
150 119 5,2 4,2 4,6 202 9,8
2.0 l TDCi olej nap.6 biegów PowerShift
Auto-Start-Stop
150 129 5,6 4,6 5,0 200 10,7
2.0 l TDCi olej nap.6 biegów PowerShift
Auto-Start-Stop
170 129 5,6 4,6 5,0 209 8,8

 

*na  4. biegu. ØDane testowe firmy Ford. øøDeklarowane zużycie paliwa / zużycie energii, emisja CO2 i zasięg napędu elektrycznego mierzone są zgodnie z wymaganiami i specyfikacjami technicznymi regulaminów europejskich (WE) 715/2007 i (WE) 692/2008, w aktualnym brzmieniu. Zużycie paliwa i emisja CO2 są określone są dla wariantu pojazdu, a nie dla pojedynczego samochodu. Zastosowano standardową procedurę testową umożliwiającą porównanie różnych typów pojazdów i pojazdów różnych producentów. Oprócz parametrów samego pojazdu, na zużycie paliwa / energii przez samochód, poziom emisji CO2 i zasięg napędu elektrycznego, wpływ ma również zachowanie kierowcy, jak i inne czynniki pozatechniczne. CO2 jest głównym gazem cieplarnianym odpowiedzialnym za globalne ocieplenie.

 

MASY  C-MAX

 

  Masa własna (kg)# Masa całkowita pojazdu
(kg)
Maks. masa zespołu pojazdów
(kg)
Maks. masa przyczepy (hamowanej) (kg) Maks. masa przyczepy (niehamowa-nej) (kg) Maks. ład. bagażnika dachowego(kg)
1.0 l EcoBoost benz. 6 biegów man. 100 KM 1391 1900 3100 1200 695 75
1.0 l EcoBoost benz. 6 biegów man. 125 KM 1391 1900 3100 1200 695 75
1.5 l EcoBoost benz. 6 biegów man. 150 KM 1394 1915 3415 1500 695 75
1.5 l EcoBoost benz. 6 biegów autom. 150 KM 1413 2000 3500 1500 705 75
1.5 l EcoBoost benz. 6 biegów autom. 182 KM 1413 2000 3500 1500 705 75
1.5 l EcoBoost benz. 6 biegów man. 182 KM 1394 1915 3415 1500 695 75

 

 

MASY  C-MAX Masa własna (kg)# Masa całkowita pojazdu
(kg)
Maks. masa zespołu pojazdów
(kg)
Maks. masa przyczepy (hamowanej) (kg) Maks. masa przyczepy (niehamowa-nej) (kg) Maks. ład. bagażnika dachowego(kg)
1.6 l Ti-VCT benz. 5 biegów man. 85 KM 1374 1860 2660 800 685 75
1.6 l Ti-VCT benz. 5 biegów man. 125 KM 1374 1860 2860 1000 685 75
1.5 l TDCi olej nap. 6 biegów man. 95 KM 1403 1915 3115 1200 700 75
1.5 l TDCi olej nap. 6 biegów man. 120 KM 1403 1915 3115 1200 700 75
1.5 l TDCi olej nap. 6 biegów PowerShift 120 KM 1472 2000 3200 1200 735 75
1.5 l olej nap. ECOnetic 6 biegów man. 105 KM 1405 1915 2315 400 400 75
1.6 l TDCi olej nap.  6 biegów man. 115 KM 1390 1915 3115 1200 695 75
2.0 l TDCi olej nap. 6 biegów man. 150 KM 1491 2050 3550 1500 745 75
2.0 l TDCi olej nap. 6 biegów PowerShift 150 KM 1519 2050 3550 1500 750 75
2.0 l TDCi olej nap. 6 biegów PowerShift 170 KM 1519 2050 3550 1500 750 75

 

 

MASY  GRAND C-MAX

 

  Masa własna (kg)# Masa całkowita pojazdu
(kg)
Maks. masa zespołu pojazdów
(kg)
Maks. masa przyczepy (hamowanej) (kg) Maks. masa przyczepy (niehamowa-nej) (kg) Maks. ład. bagażnika dachowego(kg)
1.0 l EcoBoost benz. 6 biegów man. 100 KM 1493 2150 3050 900 745 75
1.0 l EcoBoost benz. 6 biegów man. 125 KM 1493 2150 3050 900 745 75
1.5 l EcoBoost benz. 6 biegów man. 150 KM 1473 2195 3495 1300 735 75
1.5 l EcoBoost benz. 6 biegów autom. 150 KM 1507 2200 3500 1300 750 75
1.5 l EcoBoost benz. 6 biegów autom. 182 KM 1507 2200 3500 1300 750 75
1.5 l EcoBoost benz. 6 biegów man. 182 KM 1473 2195 3495 1300 735 75
1.6 l TI-VCT benz. 5 biegów man. 125 KM 1477 2135 2885 750 735 75
1.5 l TDCi olej nap.  6 biegów man. 95 KM 1501 2225 3425 1200 750 75
1.5 l TDCi olej nap. 6 biegów man. 120 KM 1501 2225 3425 1200 750 75
1.5 l TDCi olej nap. 6 biegów PowerShift 120 KM 1532 2250 3450 1200 750 75
1.6 l TDCi olej nap.  6 biegów man. 115 KM 1504 2200 3400 1200 750 75
2.0 l TDCi olej nap. 6 biegów man. 150 KM 1577 2300 4100 1800 750 75
2.0 l TDCi olej nap. 6 biegów PowerShift 150 KM 1605 2300 4100 1800 750 75
2.0 l TDCi olej nap. 6 biegów PowerShift 170 KM 1605 2300 4100 1800 750 75

 

# Dotyczy najmniejszej masy własnej przy założeniu masy kierowcy 75 kg, pełnego poziomu płynów i 90% poziomu paliwa, z zastrzeżeniem tolerancji produkcyjnych, zainstalowanych opcji wyposażenia itp.

 

Podane masy holowanej przyczepy dotyczą samochodu o całkowitej masie dopuszczalnej i umożliwiają samochodowi ruszenie z miejsca na wzniesieniu o nachyleniu 12 % na wysokości poziomu morza. Holowanie przyczepy wiąże się z pogorszeniem osiągów i zwiększeniem zużycia paliwa. Maksymalny nacisk na hak wynosi 75 kg dla wszystkich modeli, za wyjątkiem wersji z silnikami 2.0 TDCi, dla których maksymalny nacisk na hak wynosi 90 kg. Maksymalna masa zespołu pojazdów obejmuje masę przyczepy.


WYMIARY

 

Wymiary zewnętrzne (mm) C-MAX GRAND C-MAX
Długość całkowita 4379 4519
Szerokość całkowita z lusterkami / bez lusterek 2067 / 1858 / 1828 2067 / 1858 / 1828
Wysokość całkowita 1610 1642 (1694 z relingami)
Rozstaw kół przednich min./maks. zależnie od rozmiarów opon i obręczy 1543 / 1557 1543 / 1557
Rozstaw kół tylnych min./maks. 1554 / 1569 1554 / 1569
Wymiary wnętrza (mm)
Od siedziska fotela do dachu 1041 1038
Miejsce na nogi (fotel maksymalnie cofnięty, średnia wysokość fotela) 1083 1083
Szerokość wnętrza z przodu na wysokości ramion 1422 1422
Od siedziska fotela do dachu – 2 rząd siedzeń 981 988
Miejsce na nogi – 2 rząd siedzeń (nominalnie, przednie fotele w pozycji 95% wg. SAE) 916 864 (864-966)
Szerokość wnętrza na wysokości ramion – 2 rząd siedzeń 1402 1427
Od siedziska fotela do dachu – 3 rząd siedzeń 937
Miejsce na nogi – 3 rząd siedzeń (nominalnie, przednie fotele w pozycji 95% wg. SAE) 784
Szerokość wnętrza na wysokości ramion – 3 rząd siedzeń 1190
Objętości przestrzeni bagażowej (l) C-MAX 7 miejsc / 5 miejsc
7 foteli (załadunek do poziomu rolety, dojazdowe koło zapasowe) 65 / —
7 foteli (załadunek do poziomu rolety, zestaw naprawczy do opon) 92 / —
7 foteli (załadunek do poziomu dachu, dojazdowe koło zapasowe) 88 / —
7 foteli (załadunek do poziomu dachu, zestaw naprawczy do opon) 115 / —
5 foteli (załadunek do poziomu rolety, dojazdowe koło zapasowe, 2 rząd foteli maksymalnie cofnięty) 432 448 / 520
5 foteli (załadunek do poziomu rolety, zestaw naprawczy do opon, 2 rząd foteli maksymalnie cofnięty) 471 475 / 600
5 foteli (załadunek do poziomu dachu, dojazdowe koło zapasowe, 2 rząd foteli maksymalnie cofnięty) 627 728 / 800
5 foteli (załadunek do poziomu dachu, zestaw naprawczy do opon, 2 rząd foteli maksymalnie cofnięty) 666 755 / 880
2 fotele (załadunek do poziomu dachu, dojazdowe koło zapasowe, 1 rząd foteli w pozycji 95%, pochylenie oparć 24°) 1684 (2 rząd złożony) 1715 / 1787
2 fotele (załadunek do poziomu dachu, zestaw naprawczy do opon, 1 rząd foteli w pozycji 95%, pochylenie oparć 24°) 1723 (2 rząd złożony) 1742 (2 rząd złożony) / 1867
Wymiary przestrzeni bagażowej (mm)
Wysokość drzwi bagażnika maks. 816 853 / 920
Szerokość drzwi bagażnika maks. 1030 1030 / 1030
Wysokość przestrzeni ładunkowej maks. 986 843 / 1053
Szerokość przestrzeni bagażowej między nadkolami 1030 1030 / 1030
Długość przestrzeni ładunkowej do 3 rzędu foteli, na wysokości podłogi 294
Długość przestrzeni ładunkowej do 2 rzędu foteli, na wysokości podłogi (min./maks.) 870 976 – 1126 /
1013 – 1163
Długość przestrzeni ładunkowej do 1 rzędu foteli 1706 1758 / 1780
Wysokość krawędzi załadunku (bez obciążenia) 601 675
Zobacz również:   Jak będą wyglądały przyszłe modele serii 40 ?

 

 

Pojemność zbiornika paliwa (l) C-MAX GRAND-C-MAX
Benzyna 55 60
Olej napędowy 53 / 60** 60

 

‡ Pomiar zgodnie z ISO 3832. Objętości mogą różnić się zależnie od wersji modelowej i wyposażenia.

**Tylko z silnikiem 2.0 Duratorq TDCi

 

UKŁAD KIEROWNICZY

 

C-MAX GRAND C-MAX
Konstrukcja Przekładnia zębatkowa z elektrycznym wspomaganiem (EPAS)
Średnica zawracania między krawężnikami (m) 10,7 11.2
Średnica zawracania między ścianami (m) 11,1 11.6

 

 

PODWOZIE

 

Zawieszenie przednie Niezależne, na kolumnach MacPherson z przesunięciem osi amortyzatora gazowego względem osi sprężyny i z dolnym wahaczem L ze zoptymalizowanym mocowaniem przednich elementów gumowo-stalowych oraz tylnych mocowań z tłumieniem hydraulicznym do wzmocnionych poprzeczek ramy pomocniczej, stabilizator przechyłów
Zawieszenie tylne Całkowicie niezależne zawieszenie wielowahaczowe Control Blade z powiększonymi amortyzatorami podwójnie mocowanymi do nadwozia. Stabilizator przechyłów mocowany do łączników przy sprężynach.

 

 

HAMULCE

 

Przód Tył
Konstrukcja Układ dwuobwodowy, krzyżowy, hydraulicznie sterowane hamulce tarczowe z przodu, bębnowe z tyłu. Wspomaganie poprzez serwomechanizm podciśnieniowy. Czterokanałowy system ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania EBD
Wymiary tarcz / bębnów (mm) 278 x 25300 x 25* 280 x 11

*Z silnikami 1.5 l EcoBoost, 2.0 l TDCi oraz Grand C-MAX

 

KOŁA  I  OPONY

 

  Obręcze kół Opony
Standardowo Stalowe: 16 X 6,5 calaLekkostopowe: 16 X 7 cala 205/55-R16215/55-R16
Opcjonalnie Lekkostopowe: 17 X 7 calaLekkostopowe: 18 X 8 cala 215/50-R17235/40-R18

 

 


SILNIKI  BENZYNOWE

 

1,0 l EcoBoost benzynowy(100, 125 KM) 1,5 l EcoBoost benzynowy(150, 182 KM) 1,6 l Ti-VCT benzynowy(85, 125 KM)
Typ Montowany poprzecznie 3-cylindrowy rzędowy z turbodoładowaniem, bezpośredni wtrysk benzyny i system zmiennych faz rozrządu Ti-VCT 4-cylindrowy rzędowy z turbodoładowaniem Montowany poprzecznie 4-cylindrowy rzędowy, benzynowy, system zmiennych faz rozrządu Ti-VCT
Poj. skokowa cm3 998 1499 1596
Średnica cyl. mm 71,9 79,2 79,0
Skok tłoka mm 82,0 76,4 81,4
Stopień sprężania 10,0:1 10,0:1 11,0:1
Moc maksymalna KM 100 125 150 182 85 125
                przy obr/min 6000 6000 6000 6000 6000 6000
Moment maksymalny Nm 170 170 240 240 141 159
                przy obr/min 1400-4000 1400-4500 1600–4000 1600-5000 2500 4000
Rozrząd DOHC z 4 zaworami na cylinder, niezależna regulacja faz rozrządu zaworów ssących i wydechowych DOHC z 4 zaworami na cylinder, niezależna regulacja faz rozrządu zaworów ssących i wydechowych DOHC z 4 zaworami na cylinder, niezależna regulacja faz rozrządu zaworów ssących i wydechowych
Układ cylindrów 3 w rzędzie 4 w rzędzie 4 w rzędzie
Głowica Odlew aluminiowy Odlew aluminiowy Odlew aluminiowy
Blok silnika Odlew żeliwny Odlew aluminiowy Odlew aluminiowy
Napęd rozrządu Niskotarciowy pasek pracujący w oleju, napinacz dynamiczny Niskotarciowy pasek pracujący w oleju, napinacz dynamiczny Pasek zębaty pracujący w oleju, napinacz dynamiczny
Wał korbowy Odlewany, żeliwny, z 6 przeciwciężarami i 4 łożyskami głównymi Odlewany, żeliwny, z 4 przeciwciężarami i 5 łożyskami głównymi Odlewany, żeliwny, z 4 przeciwciężarami i 5 łożyskami głównymi
Sterowanie pracą silnika Bosch MED17 z CAN-Bus oraz indywidualną kontrolą spalania stukowego. Oprogramowanie FGEC Bosch MED17 z CAN-Bus oraz indywidualną kontrolą spalania stukowego. Oprogramowanie FGEC Siemens ECM EMS2101,16-bitowy
Wtrysk paliwa Wysokociśnieniowy, bezpośredni z wtryskiwaczami
6-otworkowymi
Wysokociśnieniowy, bezpośredni z wtryskiwaczami 6-otworkowymi Elektronicznie sterowany wtrysk paliwa
Czystość spalin Euro 6 Euro 6 Euro 6 Euro 6 Euro 6
Turbosprężarka Continental o małej bezwładności Continental o małej bezwładności
Smarowanie silnika Elektronicznie sterowana pompa o zmiennym wydatku obniżająca zużycie paliwa Elektronicznie sterowana pompa o zmiennym wydatku obniżająca zużycie paliwa Smarowanie ciśnieniowe z przepływowym filtrem oleju
Pojemność układu (z filtrem oleju) l 4,1 4,1 4,1
DANE SILNIKÓW 1,0 l EcoBoost benzynowy(100, 125 KM) 1,5 l EcoBoost benzynowy(150, 182 KM) 1,6 l Ti-VCT benzynowy(85, 125 KM)
Układ chłodzenia Dzielony, z dwoma termostatami Dzielony, z dwoma termostatami Pompa wodna z termostatem i zaworami
Pojemność układu (z nagrzewnicą) l 5,8 5,5 5,5
Przekładnia Durashift 6 biegów (B6) manualna Durashift
6 biegów Man. (M6)
6 biegów (6F35) automatyczna Durashift 5 biegów (iB5) manualna
Przełożenia 6 – 0,6225 – 0,7384 – 0,9193 – 1,258

2 – 2,048

1 – 3,727

Wst. 3,818

Final Drive 4,25

6 – 0,6225 – 0,7384 – 0,9193 – 1,258

2 – 2,048

1 – 3,727

Wst. 3,818

Przeł. gł. 4.067

6 – 0,7465 – 1,0004 – 1,4663 – 1,912

2 – 2,964

1 – 4,584

Wst. 2,943

Przeł. gł. 3,066

5 – 0, 7884 – 1,1083 – 1,4142 – 2,045

1 – 3,583

Wst. – 3.818

Przeł. gł. C-MAX – 4,049

Grand C-MAX – 4,067

 

 

SILNIKI  DIESLa

 

1.5 l TDCi Diesel (95, 120 KM) 2.0 l TDCi Diesel (150, 170 KM)  
Typ poprzeczny, rzędowy, czterocylindrowy Diesel z turbodoładowaniem poprzeczny, rzędowy, czterocylindrowy Diesel z turbodoładowaniem
Poj. skokowa cm3 1499 1997
Średnica cyl. mm 73,5 85,0
Skok tłoka mm 88,3 88,0
Stopień spręż. 16:1 16:1
Moc maks. KM (kW) 95 (70) 150 (110) 170 (125)
                przy obr/min 3600 3500 3500
Moment maks. Nm 270 370 400
                przy obr/min 1500-2000 2000-2500 2000-2500
Rozrząd SOHC z 2 zaworami na cylinder DOHC z 4 zaworami na cylinder
Układ cylindrów 4 w rzędzie 4 w rzędzie
Głowica Odlew aluminiowy Odlew aluminiowy
Blok silnika Odlew aluminiowy Odlew aluminiowy
Napęd rozrządu Pasek zębaty z dynamicznym napinaczem napędzający wałek zaworów ssących, łańcuch z hydraulicznym napinaczem między wałkiem zaworów ssących i zaworów wydechowych Wałki napędzane paskami z napinaczem na pasku głównym
Wał korbowy Stalowy, z 8 przeciwciężarami i 5 łożyskami głównymi Stalowy, z 8 przeciwciężarami i 5 łożyskami głównymi
Sterowanie pracą silnika Ford Common Rail Diesel Engine Management System Ford Common Rail Diesel Engine Management System
Wtrysk paliwa Wysokociśnieniowy wtrysk bezpośredni, wtryskiwacze 8-otworkowe Wysokociśnieniowy wtrysk bezpośredni, wtryskiwacze 8-otworkowe
Oczyszczanie spalin Katalizator utleniający, chłodzony cieczą zawór EGR, fitr cDPF Katalizator utleniający, chłodzony cieczą zawór EGR, fitr cDPF
Czystość spalin Euro 6 Euro 6
Turbosprężarka Honeywell VGT (o zmiennej geometrii) Honeywell VGT (o zmiennej geometrii)
Smarowanie silnika Pompa oleju napędzana z wału korbowego Pompa oleju napędzana z wału korbowego
Pojemność układu (z filtrem oleju) l 3,8 5,7
Układ chłodzenia Odśrodkowa mechaniczna pompa wody montowana w bloku i mechaniczny termostat. W głowicy na wyjściu wodnym złącze z czujnikiem ECT Odśrodkowa mechaniczna pompa wody montowana w bloku i mechaniczny termostat. W głowicy na wyjściu wodnym złącze z czujnikiem ECT
Pojemność układu (z nagrzewnicą) l 5,8 6,3
Przekładnia Durashift 6 biegów (B6). manualna 6 biegów (MPS6) automat. PowerShift 6 biegów (MPS6) automat. PowerShift 6 biegów (MMT6) manualna
Przełożenia 6 -0,6225 – 0,7384 -0,9193 -1,258

2 – 2,048

1 – 3,727

Wst. 3,818

Przeł. gł. 3,61

6 -0,7565 – 0,9434 -0,8293 -1,194

2 – 1,952

1 – 3,583

Wst.4,843

Przeł. gł. 4,067

6 -0,7565 – 0,9434 -0,8293 -1,194

2 – 1,864

1 – 3,583

Wst. 4,843

Przeł. gł. 3,933

6 -0,7375 – 0,8864 -0,8163 -1,156

2 – 1,864

1 – 3,583

Wst. 4,423

Przeł. gł. 3,668

CHARAKTERYSTYKI  MOCY  I  MOMENTU  OBROTOWEGO  SILNIKÓW

 

1.0 l EcoBoost 100 KM

1.0 l EcoBoost 100 KM

 

1.0 l EcoBoost 125 KM

1.0 l EcoBoost 125 KM


1.5 l EcoBoost 150 KM

1.5 l EcoBoost 150 KM

1.5 l EcoBoost 182 KM

1.5 l EcoBoost 182 KM

1.6 l Ti-VCT 85 KM

1.6 l Ti-VCT 85 KM

1.6 l Ti-VCT 125 KM

1.6 l Ti-VCT 125 KM


1.5 l TDCi Diesel 95 KM

1.5 l TDCi Diesel 95 KM

1.5 l TDCi Diesel 120 KM

1.5 l TDCi Diesel 120 KM


2.0 l TDCi Diesel 150 KM

2.0 l TDCi Diesel 150 KM

 


2.0 l TDCi Diesel 170 KM

2.0 l TDCi Diesel 170 KM

Leave a Reply