Alpine A110 CUP

Poprzedni
Następny

Witamy na pokładzie A110 CUP!

 

Kabinę Alpine A110 Cup zaprojektowano tak, by dostarczała maksimum przyjemności z jazdy i komfortu dla kierowcy. Siedząc głęboko w kubełkowym fotelu Sabelt z systemem ochrony głowy, kierowca ma przed sobą kierownicę z układem sterowania XAP, która została zaprojektowana specjalnie do Alpine A110 Cup. Inspiracją była kierownica zastosowana w modelu Alpine A470.

Podobnie jak każdy element samochodu, również kierownica świadczy o nadzwyczajnej jakości wykończenia. Jest wyposażona w łopatki do sterowania skrzynią biegów, cyfrowy ekran i zestaw przydatnych włączników (m.in. praca układu kierowniczego, układu ASR i ABS, pit limiter, radio, uruchomienie podawania płynu do picia dla kierowcy).

Regulacja ustawienia pedal box i kolumny kierownicy pozwala na ustawienie dogodnej pozycji do prowadzenia samochodu przez osobę każdego wzrostu. W Alpine A110 Cup zachowano fabryczną klimatyzację. Dodatkowo kabina jest przystosowana do zamontowania bez specjalnych modyfikacji drugiego fotela na potrzeby jazd szkoleniowych czy tzw. „chrztu na torze”. 

Intensywny program badawczo-rozwojowy

Po przejechaniu pierwszych kilometrów Alpine A110 Cup poddane zostanie zakrojonemu na szeroką skalę programowi jazd testowych. Kierowcy fabryczni Alpine, którzy biorą udział w wyścigach długodystansowych FIA WEC, Nicolas Lapierre i Nelson Panciatici, przeprowadzą większość jazd próbnych w celu sprawdzenia niezawodności podzespołów i określenia podstawowych ustawień samochodu. Następnie zostaną one przedstawione wszystkim klientom.

Z myślą o uzyskaniu produktu możliwie najbardziej wszechstronnego, zaangażowani zostaną również inni kierowcy zawodowi lub amatorzy do prób na bardzo zróżnicowanych torach: Jerez, Magny-Cours, Motorland Aragón, Valencia, Portimao, Navarra. Celem dla firmy Signatech jest zorganizowanie przejazdów na dystansie co najmniej 7500 km, odpowiadającym trzem pełnym sezonom startów w Alpine Europa Cup.

Poprzedni
Następny

Leave a Reply