Znamy ceny Renault Megane R.S. oraz Clio R.S. 18

Nowe Renault Megane R.S., po raz pierwszy zaprezentowane na Salonie Samochodowym we Frankfurcie we wrześniu 2017 r., można już zamawiać w sieci Renault w Polsce. Ten model to kwintesencja know-how i pasji Renault Sport.

Wyrazisty design zaprojektowany z myślą o wysokich osiągach potwierdza przynależność Nowego Renault Megane R.S. do świata sportów samochodowych. Silnik turbo najnowszej generacji o pojemności 1,8 l, mocy 280 KM i momencie obrotowym 390 oraz układ jezdny, który łączy wysokie osiągi, zwrotność, stabilność i komfort z technologią 4CONTROL oraz czterema kołami skrętnymi i czterema amortyzatorami z hydraulicznymi odbojnikami – to wszystko sprawia, że auto doskonale sprawdza się zarówno na drodze, jak i na torze wyścigowym.

Nowe Renault Megane R.S. zostało wyposażone w najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne. System wielofunkcyjnych świateł R.S. VISION to połączenie funkcji świateł pozycyjnych, świateł drogowych dalekiego zasięgu, świateł przeciwmgłowych i funkcji doświetlania zakrętów, które zapewnia doskonałą widoczność. Pokładowy system telemetryczny R.S. MONITOR umożliwia natomiast wyświetlanie na ekranie R-LINK 2 w czasie rzeczywistym parametrów samochodu oraz reakcji kierowcy.

Nowe Renault Megane R.S. z manualną skrzynią biegów można nabyć już za 124 900 zł. Dostępna jest także wersja z automatyczną skrzynią biegów w cenie od 131 900 zł. Klienci mogą również wybrać jedną z dwóch opcji zawieszenia – Sport lub Cup.

Również Renault podało cenę Clio R.S. 18. Cena samochodu będzie zaczynała się od 103 500 zł.

Z ZEWNĄTRZ: naklejki R.S.18 umieszczone na przednich drzwiach oraz naklejka dachowa w barwach Renault Sport – podwójny szary diament i nowe logo R.S. – stanowią bezpośrednie nawiązanie do Renault Sport Formula One Team i jego przyszłego bolidu. Barwne akcenty w kolorze Żółty Sirius, flagowym kolorze Renault Sport, kontrastują z głęboką czernią nadwozia. Kolor Żółty Sirius jest obecny na listwie aerodynamicznej w stylu F1, na listwach ochronnych dolnych krawędzi drzwi i na centralnych nakładkach obręczy kół. Tylne oznakowanie auta jest w całości w kolorze czarnym, podobnie jak logo Marki i znaczek „R.S.” na przednim zderzaku, co tworzy unikalny dla tej serii akcent graficzny. Całkowicie czarny jest także tylny dyfuzor. Powyższe elementy dodają drapieżności wyglądowi auta.

WEWNĄTRZ: wyjątkowy charakter tej limitowanej serii jest widoczny już w chwili wsiadania w postaci numerowanych i opatrzonych znakiem „R.S.” nakładek na progi drzwi. Składa się na niego również obszyta Alcantarą® i skórą kierownica, wizualnie podkreślająca sportowy charakter samochodu. Nawiewy na desce rozdzielczej posiadają obramowanie z karbonowym motywem. Ponadto wersja ta posiada w standardzie firmowe dywaniki podłogowe Renault Sport.

Zobacz również:   Światowa premiera nowej Astry: Opel na IAA 2015

Renault Clio R.S.18 oczywiście odziedziczyło także żywiołowy temperament Renault Clio R.S. 220 EDC Trophy: silnik o mocy 220 KM i maksymalnym momencie obrotowym 280 Nm (z technologią „overtorque”), obniżone i utwardzone zawieszenie Trophy, sprzężone z hydraulicznymi odbojnikami przednie amortyzatory oraz bardziej bezpośredni i ultraprecyzyjny układ kierowniczy. Samochód jest wyposażony w standardzie¹ w dający potężne brzmienie i skracający czasy wchodzenia na obroty układ wydechowy Akrapovic.

Leave a Reply