[RELACJA] Hostessy i samochody Poznań Motor Show 2017

W dniach od 06 do 09 kwietnia odbywał się Poznań Motor Show. 

Poznań Motor Show to gigantyczna impreza, która ponownie przyciągnęła tłumy entuzjastów koni mechanicznych. Które odwiedziło 135 023 miłośników motoryzacji, którzy przemierzając 15 pawilonów i teren otwarty, odwiedzili 170 wystawców. Zaprezentowali oni 60 polskich samochodowych premier; 2 auta koncepcyjne oraz wydanych zostało ponad 750 akredytacji.

100 lat Mitsubishi, 90-lecie Volvo, 70 lat Ferrari, 50. rocznica AMG. Decyzja o świętowaniu rocznic na targach Poznań Motor Show przez cztery światowe koncerny, to świadectwo uznania dla stworzonej przez Międzynarodowe Targi Poznańskie marki targów motoryzacyjnych, które zaliczane są dziś do europejskiej czołówki tego typu imprez.

Niemiecki koncern na rekordowych 2000m² zaprezentował 40 aut marki AMG. Dlaczego właśnie tu? Polska jest jednym z najważniejszych rynków dla AMG w Europie – czwartym pod względem sprzedaży. Wyprzedzamy nawet Włochów. Trudno w to uwierzyć, ale Polacy w ubiegłym roku kupili 1100 modeli Mercedesa AMG. Sprzedażowych rekordów Mercedesa ostatnio było znacznie więcej – w sumie Mercedesy znalazły u nas 12 tys. nabywców. – mówiła w Poznaniu Birgit Preusch, wiceprezes Mercedes-Benz Polska.

Firma Mitsubishi w Poznaniu obchodziła swoje setne urodziny i zameldowała gotowość do wejścia w nowe stulecie. Specjalnie z tej okazji na Motor Show pojawił się Hiroshi Masuoka, dwukrotny zwycięzca rajdu Dakar. Ozdobą stoiska były Mitsubishi L200 w wersji Monster oraz Mitsubishi Adventure.

Swoją 90. rocznicę w Poznaniu obchodziło także Volvo. Dla szwedzkiej marki ważniejsza była prezentacja całkiem nowego modelu XC60. I słusznie. Była to jedna z najbardziej oczekiwanych premier w Poznaniu. I nie zawiodła – to auto naprawdę robi wrażenie.

70-lecie Ferrari uświetniła prezentacja modelu 812 Superfast – prosto z salonu w Genewie.

Volkswagen Group, największy wystawca targów, tradycyjnie już zajął cały pawilon 3A i podczas prezentacji zapewnił, że Polska jest strategicznym rynkiem dla grupy. Na targach oprócz nowego Craftera zaprezentowała całą gamę nowości. Od VW Arteona, nowego flagowego modelu, przez nowego Golfa, po Skodę Kodiaq. czy Porsche Panamera Sport Turismo i 911 GT3 Cup.

Zobacz również:   Reaktywacja marki Alpine. Grupa Renault przedstawia Alpine Vision

BMW w Poznaniu w tym roku postawiło zelektryzować publiczność. Pokazało m. in. nowy model z linii iPerformance – BMW 530e oraz Mini Countryman z napędem hybdydowym plug-in.

Leave a Reply