- W nieco ponad 10 lat liczba klientów, których urzekła Dacia, przekroczyła 3 500 000
w Europie oraz w krajach regionu Morza Śródziemnego. - 3 500 000 egzemplarz marki Dacia to Sandero Stepway zakupiony przez klientkę
z Wielkiej Brytanii. - Kluczyki pojazdu zostały przekazane Jody Panov przez Denisa Le Vota, dyrektora handlowego regionu Europa G9, w salonie marki Dacia w Mill Lane (na przedmieściach Londynu).
W piątek, 32-letnia Jody Panov otrzymała od Denisa Le Vota, dyrektora handlowego regionu Europa G9, klucze do 3 500 000 sprzedanego egzemplarza marki Dacia od chwili odrodzenia marki
w 2004 roku. Jody Panov, mężatka z dwójką dzieci, jest odtąd dumną właścicielką modelu Dacia Sandero Stepway.
Dziś przekazujemy 3 500 000 kluczyki do samochodu Dacia i bardzo się cieszę, że odbywa się to
w Wielkiej Brytanii, w miejscu, w którym wprowadziliśmy markę na rynek w 2013 roku – wyjaśnia Denis Le Vot, dyrektor handlowy regionu Europa G9 Grupy Renault. – Przekraczając próg 3,5 miliona klientów, marka Dacia potwierdza swój sukces osiągnięty prostą i jasną obietnicą, idealnie odpowiadającą oczekiwaniom klientów poszukujących niezawodnych i bezpiecznych pojazdów, z ofertą nowoczesnego wyposażenia i usług, w przystępnych cenach.
Dacia: ponad 10 lat sukcesów
W nieco ponad 10 lat Dacia sprzedała ponad 3 500 000 pojazdów w Europie oraz w krajach regionu Morza Śródziemnego.
Dwa lata po całkowitym odnowieniu gamy modeli marka Dacia kontynuuje swój rozwój. W pierwszej połowie 2015 roku sprzedaż marki Dacia wzrosła o 10,1% i wyniosła 290 024 pojazdy.
W Europie sprzedaż wzrosła o 5,5% w pierwszym półroczu do liczby 205 436 sztuk. We Francji Dacia nadal zajmuje silną 5 pozycję na rynku samochodów osobowych z 5,3% udziałów w rynku oraz 4 miejsce w zakresie sprzedaży skierowanej do klientów indywidualnych.
Na polskim rynku samochodów osobowych Dacia zamyka pierwszą dziesiątkę najpopularniejszych marek samochodowych.
W pierwszym półroczu 2015 roku 19 z 44 państw, w których sprzedawana jest Dacia, ustanowiło rekordy sprzedaży.